vivi Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Jeg lurer på en ting, og håper noen her inne kan svare meg. Etter 23 års ekteskap er det blitt uholdbare forhold, for oss begge faktisk. At vi begge er grunn til problemene er helt ufattelig for mannen min. Ansvaret er mitt...og mitt alene. Han er feilfri. Det blir alt for omfattende å skulle forklare om saken her. Har skrevet 2 innlegg tidligere, men da som gjest. Spørsmålet mitt er: jeg har foreslått ekteskapsrådgiving...helt uaktuellt for han. Men jeg føler så innmari for å få prate med en nøytral person. En som kan høre på meg, og kanskje gi meg litt " oppbakking". Vet noen av dere hvor jeg kan henvende meg?
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Familievernkontoret tar imot deg også om du kommer uten mannen din. Så bare ring dem og avtal time du! Lykke til foresten!
Gjest Blix Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 dette hørtes slettes ikke bra ut...må være tungt for deg å være i et slikt forhol og føle deg alene i forholdet som ser dette..... Familievrnkontoret er nok det beste alternativet. Ellers kan vanlig psykolog være et alternativ, men for privat tjeneste må det jo betales litt for dette....... Det beste ville være om du fikk med deg mannen din til familievernkontoret også. det vil kunne bli tydeligere pgså for ham å bli konfrontert av noen andre enn deg....men han må j først innse problemet. Prøv å hev deg over hans annkalger om dine feil inntil videre .....du kan si at da har dere i såfall identifisert et problem, og spør han om han vil være med på å løse det sammen med deg....og at få han til å forstå at det kan være grunner som ligger i forholdet til at også du kan være uutholdelig til ider....vis ydmykhet og din sårhet, virker ikke det må du bare stramme tøylene og sette kompromisser. Menn begynner kanskje å tneke når de føler presset...... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå