Gå til innhold

Alenemor - ønsker fast barnevakt. Forslag til løsning? pris?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alene med barnet mitt, og jeg har ingen familie i nærheten. Av den grunn har jeg lite sosialt liv, og jeg klarer heller ikke treffe noen mann.

Jeg har tenkt lenge på dette å ansette en fast barnevakt til f.eks onsdagskvelder, og f.eks annenhver lørdag-søndag.

Det eneste som er dumt er at jeg da MÅ ut av huset (liten mulighet til å hente meg inn hvis sliten). Men samtidig kan jeg da dra å trene, besøke en venninne etc.

Jeg kunne også tenkt meg å ha fast lørdag til søndag annen hver helg, evt. hver 3. helg. Men vet ikke hvordan dette evt. kan løses? Noen forslag?

På den måten kan jeg kanskje bli med på en kveld ute. Ta ett overnattingsbesøk etc.

Hva vil noe slikt evt. koste? Noen med erfaring?

Anonymkode: 2bb98...fc9

Videoannonse
Annonse
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har alene med barnet mitt, og jeg har ingen familie i nærheten. Av den grunn har jeg lite sosialt liv, og jeg klarer heller ikke treffe noen mann.

Jeg har tenkt lenge på dette å ansette en fast barnevakt til f.eks onsdagskvelder, og f.eks annenhver lørdag-søndag.

Det eneste som er dumt er at jeg da MÅ ut av huset (liten mulighet til å hente meg inn hvis sliten). Men samtidig kan jeg da dra å trene, besøke en venninne etc.

Jeg kunne også tenkt meg å ha fast lørdag til søndag annen hver helg, evt. hver 3. helg. Men vet ikke hvordan dette evt. kan løses? Noen forslag?

På den måten kan jeg kanskje bli med på en kveld ute. Ta ett overnattingsbesøk etc.

Hva vil noe slikt evt. koste? Noen med erfaring?

Anonymkode: 2bb98...fc9

Kommer jo litt ann på hvem som skal passe. Noen tar 150 kr timen mens andre er greie å setter en fastpris hvis det uansett er snakk om faste dager for barnevakt.

Anonymkode: 6c975...22f

Skrevet (endret)

Det går an å sjekke med ideelle organisasjoner (røde kors m.m) om de har aktuelle kandidater. Kanskje reservebestemor og bestefar eller lignende. Eventuelt barnevernet om besøkshjem. Og da blir det gratis.

Endret av Brunello
Tillegg
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har samme ‘’problem’’ som deg. Tenker det hadde vært ideelt å bli kjent ned en alenemor så kunne vi hjulpet hverandre kanskje. Hvor i landet bor du? 

Du kan sende en personlig melding om du ønsker 😀

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...