Gå til innhold

Han bodde her med x-en

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flyttet inn til kjæresten min, vi koser oss masse sammen. Men dette huset kjøpte han og pusset opp med hans x, merker det plager meg. Trodde jeg skulle klare meg bra, men nå overrekker jeg hver minste lille ting. Har hun kjøpt den? I såfall skal den ut i søpla. Søppelbøtta på vaskerommet liker jeg ikke fordi jeg ser at hun har kjøpt den. Men så slo tanken meg plutselig, kan jo være hun som har bestemt tapeten, garderobeløsninger el som er der. Alt er nytt og kan i teorien være bestemt av henne. Jeg har innsett at hvis forholdet skal fungere må jeg bare finne meg i alt dette, da jeg ikke kan kontrollere alt i det huset og historien bak. Men er kjempe vanskelig. Noen med erfaring? 

Ja jeg bytter ut noen av tingene, men kan ikke bytte ut alt av møbler og inventar.🤔

Anonymkode: 38419...489

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med bare å slutte å overrekke tingene?

Anonymkode: 137b9...e7d

• Liker 1
Skrevet

Alle har en fortid. Skal du bytte ut penisen hans også fordi han har brukt den på henne før deg?

Anonymkode: 5404c...648

• Liker 22
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Alle har en fortid. Skal du bytte ut penisen hans også fordi han har brukt den på henne før deg?

Anonymkode: 5404c...648

Den der hjalp nok sikkert...

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, Mousj skrev:

Den der hjalp nok sikkert...

Dumme spørsmål fortjener dumme svar

Anonymkode: 2fa57...338

• Liker 15
Skrevet

Du må nok bare leve med det. Blir dyrt hvis du skal pusse opp på nytt og kjøpe nye møbler. Tok hun ikke med seg noe da hun flyttet ut? Møbler eller interiør? 

Anonymkode: 64c93...19b

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du må nok bare leve med det. Blir dyrt hvis du skal pusse opp på nytt og kjøpe nye møbler. Tok hun ikke med seg noe da hun flyttet ut? Møbler eller interiør? 

Anonymkode: 64c93...19b

Pluss at du må gi han plastisk kirurgi. Hun valgte ikke bare innredningen og tapeten, men hun valgte han også... 

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke usannsynlig at det er verre for eksen å tenke på at du fortsetter livet i hennes ting enn det er for deg. Så jeg foreslår at du kaster alt og starter helt på nytt slik at du gjør henne en gigantisk tjeneste!

Skrevet

Ta deg sammen og bli voksen

Anonymkode: 089d3...94d

• Liker 5
Skrevet

Han har hatt et liv før deg, og du hadde et liv før han. Dette er snakk om livløse ti g og dersom du har så mange tanker om de så har du altfor mye fritid. 

Skjerp deg. 

• Liker 1
Skrevet

Det der går over. Så bare la det være:) 

Anonymkode: 2f6f9...c54

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har flyttet inn til kjæresten min, vi koser oss masse sammen. Men dette huset kjøpte han og pusset opp med hans x, merker det plager meg. Trodde jeg skulle klare meg bra, men nå overrekker jeg hver minste lille ting. Har hun kjøpt den? I såfall skal den ut i søpla. Søppelbøtta på vaskerommet liker jeg ikke fordi jeg ser at hun har kjøpt den. Men så slo tanken meg plutselig, kan jo være hun som har bestemt tapeten, garderobeløsninger el som er der. Alt er nytt og kan i teorien være bestemt av henne. Jeg har innsett at hvis forholdet skal fungere må jeg bare finne meg i alt dette, da jeg ikke kan kontrollere alt i det huset og historien bak. Men er kjempe vanskelig. Noen med erfaring? 

Ja jeg bytter ut noen av tingene, men kan ikke bytte ut alt av møbler og inventar.🤔

Anonymkode: 38419...489

Skjønner deg godt jeg!

Er mye mulig hun har bestemt mye i boet, om han ikke er spesielt interessert.

Skulle jeg delt fremtid med han, ville jeg pusset opp. Eller byttet til ny felles bolig.

Noen sier skjerp deg og bli voksen ol. Handler ikke om det, men om dine følelser. De skal man ta på alvor! Ellers kan de gnage i underbevisstheten og ødelegge mer enn du tror. Både for deg og for forholdet. 

Det er ingenting unormal i å ville kvitte seg med tingene som xen til kjæresten har skaffet til veie. Ei heller det å ville sette sitt personlige preg på sitt eget hjem! 😊

Anonymkode: 2459d...e1a

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg forstår deg også ts. Men det er bare to ting å gjøre. Enten godta det eller finne noe nytt sammen.

Jeg hadde nok ikke taklet dette noe bra. Min forlovede flyttet innni mitt hus med tre esker og en søppelsekk og PC utstyr og høyttalere. Altså han vaser rundt i min fortid. 

Hiv/gi birt nips og gardiner, sengetøy og bestikk og puter og slikt. Kansje det hjelper? Ville ihvertfall insistert på ny seng.

(Og, JA. Der hun som har valgt ut både tapeter og garderobeløsninger)

Endret av Perle
Skrevet

Stemmer i med penisen hans, må jo byttes den også da.

Jeg byttet ikke leilighet eller seng fordi i den leiligheten og i den senga hadde jeg hatt sex med en ex, og kanskje til og med brukt samme sengetøy, samme bh og samme truse eller whatever når jeg lå med samboeren min... Plaget heller aldri han. Plaget meg også ekstremt lite å hilse på en av hans tidligere exer. Altså, folk har hatt et liv. Man kan ikke viske ut, slette ting som har skjedd bare fordi en ny kjæreste ikke takler tanken på at vedkommende har hatt et liv. Regner med du også har hatt et liv selv.

Anonymkode: 6626a...9a9

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker best å sette mitt eget preg på stedet jeg skal bo, uansett. Da jeg en gang flyttet inn til en mann mistrivdes jeg veldig, fordi alt var hans smak og løsninger - ikke våre og definitivt ikke mine. 

Det føltes ikke som mitt hjem, jeg var en gjest i eget hjem. 

Forstår deg godt, TS! Men er du sikker på at det handler om eksen, eller kan det være litt fordi det ikke er din smak/dere som har skapt dette sammen?

Anonymkode: 07fad...a44

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...