AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Del Skrevet 11. januar 2019 Merker at jeg gir opp. Han har behandlet meg veldig bra og vært en kjernekar, men jeg føler meg helt tom, trist, som om den negative og " døde" energien kveler meg. Han er som en dukke, et skall uten noe på innsiden. Uansett hva vi gjør, er utrykket helt likt. Uansett hva vi snakker om, er interessen fraværende. Ser vi en rørende film, har han ingen kommentar etter filmen. Dersom vi snakker om en nsturkatastrofe eller hva det måtte være som preger nyhetsbildet, er han likegyldig og uengasjert. Det er ikke noe livsgnist. En utrolig ålreit person, men jeg skjønner meg ikke på han. Anonymkode: c0835...31c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Del Skrevet 11. januar 2019 Hvis du dater han, kan du ikke bare slutte da? Anonymkode: 8594c...84c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Del Skrevet 11. januar 2019 Høres ut som svogeren min. Ingenting vondt i han, men han har ikke sosiale antenner. Utrolig enkel og sneversynt på mange måter, men stiller alltid opp for oss og det er aldri noe tull. Men han er ikke typen man går til hvis man trenger en skulder å gråte på😉 Anonymkode: bdbd8...3f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Lilla_Sky_ Skrevet 11. januar 2019 #4 Del Skrevet 11. januar 2019 Kan være han er deprimert. Ler han ikke heller? Når det er sagt, hvis du føler det slik allerede så bør du avslutte forholdet. Jeg er kronisk deprimert. Alt fra lett til alvorlig depresjon. Når jeg ikke er bevisst på det så blir jeg veldig mimikkløs når jeg er dårlig. Ting som skjer rundt meg i verden engasjerer meg ikke og å diskutere en film etter å ha sett den ut over den var bra/ikke bra ser jeg ikke poenget i. Likevel har jeg humor og den forlater meg ikke en gang når jeg er tvangsinnlagt på grunn av fare for liv. For uten den da har jeg ikke mer å kjempe for. Hvis du likevel vil prøve å satse bør du snakke med han om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Del Skrevet 11. januar 2019 Høres ut som samboeren min 😂 Men ler han ikke som spurt over? Er det ingenting som interesserer han? Min er slik at han er veldig engasjert i det han faktisk er interessert. Kan si han er preget av å være litt sneversynt som også nevnt, men det har bedret seg tror jeg etter jeg kom inn i livet hans, han har begynt å forsøke å engasjere seg i ting han i utgangspunktet ikke er engasjert i også. Men hvis han sluker all energien din allerede er det nok like greit å gå videre.. Anonymkode: 22541...62f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #6 Del Skrevet 11. januar 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Merker at jeg gir opp. Han har behandlet meg veldig bra og vært en kjernekar, men jeg føler meg helt tom, trist, som om den negative og " døde" energien kveler meg. Han er som en dukke, et skall uten noe på innsiden. Uansett hva vi gjør, er utrykket helt likt. Uansett hva vi snakker om, er interessen fraværende. Ser vi en rørende film, har han ingen kommentar etter filmen. Dersom vi snakker om en nsturkatastrofe eller hva det måtte være som preger nyhetsbildet, er han likegyldig og uengasjert. Det er ikke noe livsgnist. En utrolig ålreit person, men jeg skjønner meg ikke på han. Anonymkode: c0835...31c Prøv å sett han ut da? Anonymkode: 5a9a7...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 11. januar 2019 #7 Del Skrevet 11. januar 2019 Har du pratet med han om det? Ikke farlig å prate om slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Del Skrevet 11. januar 2019 Kanskje han går på medisiner ? Stemnings-stabiliserende / beroligende ? Da får man ofte forflatning i følelsesuttrykk. Anonymkode: 79599...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå