AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Hvorfor setter folk så høye krav i dag? Hvorfor ikke sette " tæring etter næring" dvs legge opp livet etter den økonomien du har i stedet for å klage på alt du ikke har råd til? For prioriteringer er fullt mulig, jeg og mange andre har greidd det og da greier DU det. Man får det mye bedre om en ikke hele tiden higer etter mer vil jeg påstå. Da må en kjøpe det en har råd til. bo der en har råd og ha den levestandarden man har råd til. Lykken trenger ikke være dyre restauranter og lange ferier flere ganger i året. En ferie man har spart til smaker enda bedre enn hvis man er så velstående at ferier er en selvfølge å ha råd til. Anonymkode: fad39...076
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Originale tanker, gitt. Anonymkode: 5f392...4cc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Originale tanker, gitt. Anonymkode: 5f392...4cc Var det ironisk? For jeg mener oppriktig at folk trenger en slik påminnelse. Altfor mange er ikke villig til å gjøre prioriteringer, unnskyldningen er at " det går ikke" . Og altfor mange lever over evne på lånte penger de ikke har. ts Anonymkode: fad39...076
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå