AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Jeg har oppdaget en ekkel sak med typen min. Jeg tenkte aldri over det før for i mine øyne er det en selvfølge. Han pusser aldri tenna! Jeg har prøvd å forklare han at det kan føre til sykdommer osv men han mener at tenna hans er naturlig rene og at de blir pusset på natta av "englene".. Hvordan skal jeg få han til å se alvoret i det? Han har tannbørste men bruker den sjeldent:( Anonymkode: 7e55e...47a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 La ham dra igjennom med tanntråd. Hvis ikke det setter seg noe der og det ikke lukter av den har han rett, men det tviler jeg veldig sterkt på. Anonymkode: 6a751...052
Chiyo Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 (endret) Be han dra til tannlegen for en sjekk. Da får han jo se hvordan ting står til med tennene hans. Man bør sjekke tennene hos tannlege en gang i året, men denne fyren kan umulig ha gjort det. Jeg bodde med en som ikke pusset tennene for mange år siden da jeg studerte i utlandet. Hun hadde nektet å pusse tennene sine som barn, og hun pusset bare tennene ca. en gang i måneden. Det var kjempe ekkelt. Jeg mistet veldig respekten for henne. Hun sa at hun tygget tyggis, og at det hjalp mot dårlig ånde, men det gjorde egentlig ikke det. Jeg hadde ALDRI kunnet vært sammen med noen som ikke pusset tennene hver dag. Det er ekkelt, og det er ikke smart. Endret 11. januar 2019 av Chiyo 4
Million Skrevet 11. januar 2019 #6 Skrevet 11. januar 2019 (endret) Å fy.... det mennesket hadde jeg ikke orket å kysse! Merker du ikke at han har dårlig ånde i det daglige da? Hvor ekkelt er ikke det? Når folk står opp om morgenen har de som regel ganske dårlig ånde, og den vedvarer jo utover dagen om man ikke pusser tennene rene. Hvordan orker du? Dårlig tannhelse påvirker helsen på mange måter, og kan faktisk gi hjerteproblemer. Går han til tannlegen noen gang da? Endret 11. januar 2019 av Million 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #7 Skrevet 11. januar 2019 Mener han virkelig at de er naturlig rene? Du fleiper ikke?? Og når sluttet man å sjekke ut tennene til dater, i form av hvitfargen og tannstillingen? 🤣 Her hadde det virkelig ikke blitt noe munn mot munn igjen før tannlegebesøk og nye rutiner. Og hva om dere får barn, hva slags forbilde ville han blitt... Anonymkode: a279c...585
TrekStar Skrevet 11. januar 2019 #8 Skrevet 11. januar 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har oppdaget en ekkel sak med typen min. Jeg tenkte aldri over det før for i mine øyne er det en selvfølge. Han pusser aldri tenna! Jeg har prøvd å forklare han at det kan føre til sykdommer osv men han mener at tenna hans er naturlig rene og at de blir pusset på natta av "englene".. Hvordan skal jeg få han til å se alvoret i det? Han har tannbørste men bruker den sjeldent:( Anonymkode: 7e55e...47a Hahaha....."Englene" Men han kan jo få tannstein og mye rart. Fikser "englene" virkelig det også. Kan du be han sende "englene" til meg og, fordi jeg har et hull jeg vil ha fikset gratis. Jeg tar gjerne også en gratis bleking av tennene, for det er vel gratis hos disse "englene", ikke sant?! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå