AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Jeg er 27, og føler jeg er litt for gammel? Hvor ofte er det greit å legge ut bilder? Er det innafor med litt «Sexy bilder?» Hvor mange Selfier er det greit å poste Og er det irriterende med hashtaggbruk? Jeg synes nemlig at Instagram er veldig artig, aner ikke helt hvorfor men. Og jeg vil veldig gjerne være litt mer aktiv, kanskje skaffe meg litt flere følgerne og slikt. Anonymkode: 25d15...6b7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Er selv 23, du får bare gjøre det du vil med ig, de som liker det du gjør følger deg uansett. Whatever floats you boat sier jeg bare. Gjør det som gjør deg glad og lykkelig. Min mening derimot som jeg følger selv er å ikke legge ut bilder hvor fokuset er kropp og utseende, bruke masse hastags for "likes" og legge ut bilder "hver dag". Har sluttet å følge mange fordi jeg ble nedfor av å se så mange med utseendefokuserte kontoer. Skaper utseendepress uansett hvordan de ser ut. Så jeg legger ikke ut selfier, ikke bilder med fokus på kropp (kropp kan vises i kontekst av en hendelse som blir fotografert). Jeg bruker ikke hashtags for å unngå oppmerksomhet, og jeg tar lukket konto. Jeg er nok ganske kjedelig. Har hatt ig siden 2014, men har under 10 bilder der. Liker ig for å holde kontakten med folk jeg ser sjeldent. Kommenterer masse og følger kun venner. Anonymkode: 53a00...785 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 Ig er patetisk. Er det kjekt fedrene deres ser dere så avkledd? Og familien. Besteforeldre. Kle på dere og få ryggrad. Anonymkode: 93656...9fc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 3 minutter siden, Superjnne skrev: Eller omvendt? at barna ser foreldrene avkledd? hva så? nakenhet og kropp burde bli mer naturlig og ikke fjases opp så mye. Vær stolt av den du er tenker nå jeg. For meg er det å være et bra forbilde. Bra forbilde? Bra og bra? Da jeg var tenåring var det kjempe fokus på å ikke legge ut lettkleddbilder, og glamour modeller var dårlige forbilder. Alle som la ut lettkledd eller nakenbilde av seg selv ble mobbeoffer eller uthengt. Men nå virker det som folk skal normalisere dette så til de grader. Jeg bryr meg ikke om at andre legger seg ut, men jeg er ikke bekvem med det selv. Jeg synes ikke kropp hører hjemme over alt. Synes det er ekkelt når folk går med bar mage f.eks. Bortsett fra hvis navlen er perfekt og magen er noenlunde trent da.. Anonymkode: 257fe...060
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 27, og føler jeg er litt for gammel? Hvor ofte er det greit å legge ut bilder? Er det innafor med litt «Sexy bilder?» Hvor mange Selfier er det greit å poste Og er det irriterende med hashtaggbruk? Jeg synes nemlig at Instagram er veldig artig, aner ikke helt hvorfor men. Og jeg vil veldig gjerne være litt mer aktiv, kanskje skaffe meg litt flere følgerne og slikt. Anonymkode: 25d15...6b7 Hvorfor vil du egentlig, egentlig ha flere følger? Med så mye press det er fra alle kanter på sosiale medier, er det mest innafor å ikle bruke insta i det hele tatt. Anonymkode: df92a...6c2
lipglossy Skrevet 12. januar 2019 #6 Skrevet 12. januar 2019 Jeg synes ikke noe om sexy bilder, for å være ærlig. Synes det er rart at folk vil ha halvveis avkledde bilder ute på nettet. Synes det rett og slett er billig 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #7 Skrevet 12. januar 2019 På 11.1.2019 den 11.22, AnonymBruker skrev: Jeg er 27, og føler jeg er litt for gammel? Hvor ofte er det greit å legge ut bilder? Er det innafor med litt «Sexy bilder?» Hvor mange Selfier er det greit å poste Og er det irriterende med hashtaggbruk? Jeg synes nemlig at Instagram er veldig artig, aner ikke helt hvorfor men. Og jeg vil veldig gjerne være litt mer aktiv, kanskje skaffe meg litt flere følgerne og slikt. Anonymkode: 25d15...6b7 Du er ikke for gammel. Jeg bruker og følger mange på Instagram. Sexy bilder har ingenting på Instagram å gjøre. Anonymkode: 845f2...1f8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #8 Skrevet 12. januar 2019 For gammel for hva da? Alle bruker instagram. Jeg legger ut det jeg vil, oftest bilder fra ting jeg gjør. Tar ikke 'sexy' selfies i speilet, men det har ingenting å gjøre med at jeg er 28, gjorde det ikke før heller og synes det er like desperat enten jenta er 18 eller 38. Anonymkode: 61bf9...3ea
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Skrevet 12. januar 2019 Du er ikke for gammel til å bruke Instagram. Men ikke post sexy bilder, det er bare pinlig. Og snikskryt da, som gjennomskuelig. Ser stadig vekk f.eks jenter i tights og sports-BH som poser, hvor caption er at de nyter utsikten, eller en dum quote. Men rumpa blokkerer hele utsikten så den får vi ikke se. Anonymkode: 3e760...960
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå