AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Del Skrevet 11. januar 2019 Vurderer å gå ut av mitt 3 år lange forhold, og går da fra en fyr som er helt fantastisk , men vi har noen problemer det er vanskelig å løse, samt at jeg kjenner jeg i perioder har mindre følelser for han enn jeg burde. (Men dette varierer) Men jeg synes det er så skummelt å gå , hva om jeg aldri møter en mann jeg klaffer med igjen? Og jeg vil ha barn, og har jo ikke allverdens med tid sånn sett. Noen som har gått ut av et forhold i min alder? Hva tenker dere? Anonymkode: 81243...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Del Skrevet 11. januar 2019 den biologiske klokka di tikker ikke enda med mindre du har problemer som kan føre til problemer med å bli gravid. Du snakker som om du er gammel. Du er 24! Lev livet litt. Anonymkode: ea5a7...eb3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 11. januar 2019 #3 Del Skrevet 11. januar 2019 Gikk ut av et langt forhold rett før jeg ble 24, er 26 nå og har ny kjæreste! Ingen problem, du er jo fremdeles ung! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Del Skrevet 11. januar 2019 Du er 24, ikke 30. Er sjeleglad for at jeg ble singel som 25-åring. Levde livet, ble selvstendig, lærte masse om meg selv og ja, også viktig, pulte rundt helt skamløst...i halvannet år, datet til og fra i et år, traff en fantastisk mann da jeg var 28 og er nå 35, godt gift med to barn på 4 og 2. Hadde jeg blitt i det første forholdet eller funnet en ny med én gang da jeg var 25 hadde jeg nok gått glipp av veldig mange erfaringer som har lært meg mye om hvem jeg er og hva jeg vil i livet. Altså, 24 er ingen alder. Anonymkode: 7b3a5...902 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 11. januar 2019 #5 Del Skrevet 11. januar 2019 (endret) Gå! Jeg gikk da jeg ble 28 etter tolv år. Fant helt ut av det «blå» mitt livs kjærlighet og mannen jeg vil stifte famile med. Vi har vært sammen i fem nå. Takker Gud daglig for at jeg aldri fikk barn med eksen. Du er blitt «blind». Du er TJUEFIRE år!!! Det er så ungt! Slå opp og gå videre. Du elsker jo ikke denne samboeren din! Ditt fremtidige ”jeg” vil tanke deg! Endret 11. januar 2019 av Perle 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #6 Del Skrevet 11. januar 2019 Du har hele livet foran deg, og er knapt tørr bak ørene, hvorfor i all verden skulle du ikke møte en det klaffer med? Anonymkode: 509ca...94b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gent82 Skrevet 11. januar 2019 #7 Del Skrevet 11. januar 2019 Når du er BI så finner du helt sikkert noen igjen 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Del Skrevet 11. januar 2019 Herregud. Hadde du vært 34 og barnløs, så skjønner jeg at du ville vært redd for å gå i frykt for ikke å finne noen tidsnok til å få barn. Men du er 24!!! Jeg er selv 25, og halvparten av alle mine venner på min alder har ikke funnet "den rette" enda - meg selv inkludert! Du har levd en kvart av livet ditt. Ikke forbli i et litt kjipt forhold fordi du ikke tør å gå. Anonymkode: 9502c...122 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #9 Del Skrevet 11. januar 2019 35 minutter siden, Gent82 skrev: Når du er BI så finner du helt sikkert noen igjen 👍 Takker for alle svar! Det er godt å høre det... Jeg er ikke BI? Anonymkode: 81243...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #10 Del Skrevet 11. januar 2019 Du er ihvertfall et dårlig menneske om du holder på han bare for å slippe å være singel. Kanskje du trenger trening i selvstendighet? Anonymkode: 69909...9c9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #11 Del Skrevet 11. januar 2019 Ble singel som 28-åring, og var heldig og fant ny kjæreste etter noen mnd. Ikke vær redd for å gå pga alder, livet er for kort til å ikke ha det bra Anonymkode: fab5a...c15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #12 Del Skrevet 11. januar 2019 Bitch please:P Jeg er 31 og er ny-singel etter 10 år med samme fyr. Så jeg trenger nok litt tid alene før jeg er klar for noe nytt, så hva barn angår så regner jeg egentlig det skipet som seilet. Men på en annen side har jeg opplevd for mye dritt til at jeg ikke skal ha det godt i forholdet mitt sånn i det minste. Anonymkode: dd325...417 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #13 Del Skrevet 11. januar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er ihvertfall et dårlig menneske om du holder på han bare for å slippe å være singel. Kanskje du trenger trening i selvstendighet? Anonymkode: 69909...9c9 Jeg har tenkt tanken, men jeg er jo utrolig glad i han, han er en fantastisk fyr og vi har det i perioder kjempefint sammen. Klarer meg fint alene, var singel helt fram til jeg var 21. Så forholdet er ikke dårlig, jeg bare sliter med følelsen av at det kanskje ikke er helt "rett". Og om jeg kommer til å finne noen som er så "bra" som han... 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ble singel som 28-åring, og var heldig og fant ny kjæreste etter noen mnd. Ikke vær redd for å gå pga alder, livet er for kort til å ikke ha det bra Anonymkode: fab5a...c15 Takk for svar. Godt å høre. Men saken er at jeg har det jo stort sett bra, det er liksom bare det lille "ekstra" jeg tidvis kjenner mangler. Se også svar over Anonymkode: 81243...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #14 Del Skrevet 11. januar 2019 41 minutter siden, AnonymBruker said: Takker for alle svar! Det er godt å høre det... Jeg er ikke BI? Anonymkode: 81243...cb0 Du skrev feil i tittelen (Bi i stedet for Bli), som AB mobber deg for. Anonymkode: 9502c...122 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #15 Del Skrevet 11. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skrev feil i tittelen (Bi i stedet for Bli), som AB mobber deg for. Anonymkode: 9502c...122 Åja hahahah! Har ikke lagt merke til det selv faktisk Anonymkode: 81243...cb0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #16 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg ble singel da jeg var 42 år, men traff likevel en ny og fikk barn etter det. Anonymkode: e3bb1...1ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #17 Del Skrevet 11. januar 2019 24! Nå måtte jeg nesten le her. Jeg var 40. Og så sørga jeg i et drøyt år, så begynte ikke å se etter en ny før jeg var 41. Se for deg ei dame i førtiåra som styrer med Tinder og dates du, for de finnes også. Jeg var en av dem. Anonymkode: 76727...c86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #18 Del Skrevet 11. januar 2019 Du er 24, ikke 34. Anonymkode: 74d5e...8d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 11. januar 2019 #19 Del Skrevet 11. januar 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bitch please:P Jeg er 31 og er ny-singel etter 10 år med samme fyr. Så jeg trenger nok litt tid alene før jeg er klar for noe nytt, så hva barn angår så regner jeg egentlig det skipet som seilet. Men på en annen side har jeg opplevd for mye dritt til at jeg ikke skal ha det godt i forholdet mitt sånn i det minste. Anonymkode: dd325...417 Du er i alderen til gjennomstitts førstegangsfødende. Ingen grunn til å tenke at det er for seint i alder av 31. Hadde du vært førtién derimot hadde det stilles eg anderledes men ikke umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #20 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg er 26 og ble singel ifjor etter nesten fire år som forlovet. Har datet mange menn og jeg finner ingen ny mann. De fleste vil ikke ha forhold eller barn virker det som. Vanskelig ass. Kun de jeg føler noe attraksjon er aldri interesserte tilbake. Vil ikke måtte ta til takke med hva som helst heller... sliter med å finne en som har en personlighet som matcher min og utseendet skal også passe meg eller jeg skal klare å tenne på personen også. Anonymkode: 4787b...1cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå