AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Skrevet 11. januar 2019 Hvilken hudkrem er bra å bruke da? Nå bruker jeg en mellomfet hudkrem uten parfyme fra apoteket (fikk anbefalt den av apotekeren), men huden blir bare verre. Det vil si: Jeg har mange småkviser (både i panne og en del i kinnene), samt hudormer på nesen. Jeg skrubber huden et par-tre ganger i uka, og bruker kull-maske på nesen. Huden er tørr og ikke fet, men likevel plages jeg med kviser. Har dere noen råd? Hjelp! Anonymkode: 8a689...cdb
deedee_ Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Kan hende huden din er så tørr at den overkompanserer med å produsere mer olje. Ville prøvd en ganske fet krem på dagtid.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 2 hours ago, deedee_ said: Kan hende huden din er så tørr at den overkompanserer med å produsere mer olje. Ville prøvd en ganske fet krem på dagtid. Ja, jeg skjønner at man kan tenke det. Men jeg tror kanskje ikke det er tilfelle, siden kvisene dukket opp i vår/sommer da det var så varmt. Da var jeg mye varm og ofte klam i pannen ved hårfestet. Så i utgangspunktet har jeg ikke en "kvisehud", som jo viser seg nå når huden min er tørr og ikke fet, men likevel holder på kvisene? 😩 Anonymkode: 8a689...cdb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 1 hour ago, Nerine_ said: Jeg liker Ole Henriksen nurture me. Ok, har du også tørr hud med mange småkviser? Anonymkode: 8a689...cdb
Nerine_ Skrevet 11. januar 2019 #6 Skrevet 11. januar 2019 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, har du også tørr hud med mange småkviser? Anonymkode: 8a689...cdb Har veldig tørr hud, og jeg får lett uren hud hvis jeg bruker feil produkter. Jeg kan også oppleve at det blir litt tull med huden når jeg starter på nye produkter.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #7 Skrevet 13. januar 2019 On 1/11/2019 at 1:21 PM, Nerine_ said: Har veldig tørr hud, og jeg får lett uren hud hvis jeg bruker feil produkter. Jeg kan også oppleve at det blir litt tull med huden når jeg starter på nye produkter. Ok, takk for svar! Kanskje jeg skal prøve denne da Noen flere forslag? Anonymkode: 8a689...cdb
Nerine_ Skrevet 13. januar 2019 #8 Skrevet 13. januar 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, takk for svar! Kanskje jeg skal prøve denne da Noen flere forslag? Anonymkode: 8a689...cdb Jeg bruker Ole Henriksen Sheer Transformation Perfecting Moisurizer om jeg skal ha på sminke. Og hvis huden er veldig tørr bruker jeg Helosan som fuktmaske, men den kan jeg få litt kviser av hvis det blir for mye.
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #9 Skrevet 14. januar 2019 Kanskje huden er dehydrert og trenger fukt men ikke fett? Jeg kan få tørr hud og kviser, men kan ikke bruke produkter med mye olje og slikt. Produkter som er til typisk tørr hud kan jeg ikke bruke, men prøver å finne produkter som gir fukt og de er da vannbaserte. De blir ofte markedsført som at de ikke tetter porene. Non-comodegenic heter det vel tror jeg. Jeg vet ikke, men et forslag fra meg Anonymkode: 709fc...ed3
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #10 Skrevet 14. januar 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje huden er dehydrert og trenger fukt men ikke fett? Jeg kan få tørr hud og kviser, men kan ikke bruke produkter med mye olje og slikt. Produkter som er til typisk tørr hud kan jeg ikke bruke, men prøver å finne produkter som gir fukt og de er da vannbaserte. De blir ofte markedsført som at de ikke tetter porene. Non-comodegenic heter det vel tror jeg. Jeg vet ikke, men et forslag fra meg Anonymkode: 709fc...ed3 Takk!! Godt mulig fukt uten fett er løsningen! Anonymkode: 8a689...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå