Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen som har opplevd at Rfsu sine strimler gir svakt positiv uten at dere er gravide?

Sist mnd. fikk jeg svak positiv på 2-3 tester fra rfsu, Men tror det var kjemisk graviditet.

Så tror jeg at El ble litt forsinket denne mnd siden det ikke slo ut på noen el tester. Så gikk jeg tom, men merket den 30/12 at det var masse slim (mulig eggløsning slim)? Etter det har jeg vært uggen i kroppen, litt øm i brystene og kjenner det "strekker i magen" når jeg beveger meg av og til. kjenner det å veldig i ryggen/ bekkenet. Men har hatt litt problemer med bekkenet siden forrje graviditet.  Skulle hatt mens på ons. men har fortsatt ikke kommet noe.

Tok test i går på morningen, men kom ingen strek før jeg så på den igjen når jeg kom hjem fra jobb. da var det en svak strek, men mannen kunne se den. stoler jo selvfølgelig ikke på den. Tok ny i dag tidlig å da fikk jeg denne. Hva tror dere? kjenner jeg blir helt gal av dette :) :)

IMG_1195.JPG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Jeg tror du er gravid! Ville kjøpt en digital med en gang, den vil slå ut nå om du er gravid😄

Anonymkode: 312d4...c20

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bruker så mange av dere disse testene dere ikke klarer å tyde?

Hvorfor ikke bare kjøpe en skikkelig med en gang?

Anonymkode: 138eb...60e

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruker så mange av dere disse testene dere ikke klarer å tyde?

Hvorfor ikke bare kjøpe en skikkelig med en gang?

Anonymkode: 138eb...60e

Hvorfor må du komme med slike kommentarer? 

Anonymkode: 1e254...2a0

• Liker 3
Skrevet

Ser ut som en skyggestrek. Den må uansett leses av innen 30 min eller hva det er.

Anonymkode: 54bf5...927

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sånne streker etter IKM og de ble litt sterkere men mistet like etterpå/ eller kjemisk. 

Skulle nok vært litt sterkere siden du er over IKM.. 

Anonymkode: 79cbb...28b

• Liker 1
Skrevet

Fikk slik strek med rfsu i 1pp, var ikke gravid.. 😔 
Bruker stav og strimmel testene til testhelsen.no denne syklusen, får akkurat det samme opp på både stav og strimmel og har fått det på 10 tester så langt. Veldig skuffende, da man håper at man skal få et tydelig positiv på testen. 

Skrevet

Oppdatering. fikk sterkere og sterkere steker for hverdag/gang jeg tok. Strimlene fra Rfsu viste strek før den tidlig testen fra rfsu gjorde. Nå har jeg fått strek på 3 forskjellige type tester + mens et uteblitt i snart ei uke. + at jeg er helt elendig i form :) 

IMG_1205.JPG

IMG_1206.JPG

IMG_1207.JPG

Skrevet

Gratulerer😄😄👏🏼👏🏼🎊

Anonymkode: 312d4...c20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...