Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har brukt vippeextentions i 2 år nå og elsker det. Men det koster mye penger og tar tid. Har lenge tenkt på å slutte, men klarer ikke unngå å bestille en ny time for påfyll når jeg ser hvordan jeg ser ut når det er få vipper igjen. Hater at jeg startet, for jeg var i utgangspunktet veldig fornøyd med vippene mine. 

Det jeg ser under extentionsene er korte, tynne fliser av noen hårstrå og ikke på langt nære vippene jeg hadde før. 

Er noen av dere erfaring med naturlige vipper etter vippeextentions i så lang tid? Vil jeg noen gang få vippene jeg en gang hadde? Og hvor lang tid tok det? 

Redd jeg aldri kommer til å føle meg fin uten extentions igjen :( 

Anonymkode: 798cb...12b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venninna mi fekk lenger vipper...:)

Anonymkode: a6ed7...92d

Skrevet

Du kan legge punktvipper selv, men pass på å kun lime på vippekanten, ikke på vippene dine :) 

Anonymkode: a6ed7...92d

Skrevet

Jeg brukte det før det ble populært, lot de falle av og så var det bare å vente. Vippene blir normale igjen når de vokser ut😊

Skrevet

Jeg lot være å bruke mascara mens de vokste ut, for det fremhevet bare hvor korte de var. Satset heller på pen hud, blush og leppestift. Litt brun øyenskygge lagt som eyeliner langs vippekanten men ikke så mørk brun at det egentlig syntes at jeg hadde noe der. Fikk mange komplimenter for den freshe og naturlige sminken min :)

Det gikk vel et par-tre måneder før de var lange igjen.

Anonymkode: 88ea0...0f8

• Liker 1
Skrevet

Been there - done that. Du kommer til å føle deg grusom I begynnelsen TS, men vippene dine vokser ut igjen :) Du må bare smøre deg med tålmodighet. Begynn allerede nå å bruk et vippeserum. Jeg bruker Glow sitt og mine vipper har blitt veldig fine igjen :)  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...