Gå til innhold

Klåing på flytur

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Opplevde noe jeg aldri har opplevd før! Skulle fly langt( 9timer). Ble sittende i mellom to menn, som tok sin plass kan man si. Han ene var ok, og «holdt seg på sin side». De reiste ikke sammen og kjente hverandre ikke! 

Han andre på «min» alder noe helt annet....... hva burde jeg ha gjort? Klikka i vinkel? Klint til han?

Det startet med at han satt med armene i kors, og da godt over armlenet. Det ble slik at jeg måtte sitte med min arm intill han, uansett hvordan jeg prøvde å ha armene naturlig. Tenkte det får jeg bare overleve! Så ser han på film/ sover( vet egenlig ikke). Også tar han hånda på armlenet. Etterhvert begynte han å stryke meg på armen. Altså undersiden av overarmen( Fordi jeg satt lett til) Først trodde jeg han hadde rykninger pga at han sov. 

Til slutt hadde tenkte jeg nå er det nok! Så at han sov så tenkte kanskje det var pga at han sov? Han ble mer intens og strøk meg på sida og prøvde å få tak i hånda mi... måtte bare sette meg slik at han ikke fikk til for vet ikke hva han hadde gjort. Hadde lyst til å kline til han, men tenkte at jeg vil ikke bli hivd på første fly hjem av us marsalls🙈

Det som er rart er at i starten virket det som han var våken, men når jeg så på han virket det som han sov. Han sa ikke et pip til meg, ikke etter heller, virket på han som han ikke hadde gjort noe😱 Kan gutter gjøre slik i søvne? Har aldri opplevd det med noen jeg har vært sammen med! 

Jeg bruker ikke være den som er redd for å si i fra, men datt helt ut når det skjedde. Skulle virkelig ønske daten min hadde vært med! Vet ikke om jeg tør å fortelle han dette heller😕 

Ikke at det var så ille det som skjedde, men kjente litt på panikk over hva kan han finne på å gjøre videre.

Anonymkode: d5f3c...b32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har stryket på en vil fremmed mann selv på fly. 

Jeg var på veg hjem fra jobb, vært borte fra samboeren i 3 uker, så savnet etter han var derfor stort. Jeg sovnet, og våknet til min store forskrekkelse av at jeg strøk på side mannen. 

"Jasså, der våkna du. Drømt om mannen din eller?" 

Jeg hadde vist fortalt denne herremannen at jeg elsket han sååå høyt. :flau:

Anonymkode: 76b61...5a1

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er seksuell trakassering og du skulle satt han på plass høyt så alle hørte det, og sagt fra til flymannskapet så de kunne flytte han! 

Det er så usmakelig og kvalmt hvordan noen menn tar seg utnytte av sånne situasjoner kvinnen er fastlåst og det er sosialt ubehagelig å rope ut! Denne typen overgrep på fly har stått om i avisa også så du er dessverre ikke alene om det. Men viktig å henge ut svina når det skjer for det er de som skal ha det ubehagelig og ikke du! 

Huff stakkars deg ❤️ Sååå ekkelt!

Anonymkode: ee2e8...2dc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok deg på armen og hånda? Skjerp deg. Dette er IKKE seksuell trakkasering. Norske kvinner er hysteriske, livsfarlig å omgås snart.

Anonymkode: f9f92...5a9

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tok deg på armen og hånda? Skjerp deg. Dette er IKKE seksuell trakkasering. Norske kvinner er hysteriske, livsfarlig å omgås snart.

Nei, jeg tenker ikke som ab over deg skriver! Tenker ikke seksuell trakassering, men stryking på armen og siden og prøve å stryke på fingre/hånd er aldri noe jeg kunne finni på å gjort med noen jeg ikke visste hvem var.

Hadde han bare kommet borti meg hadde jeg ikke tenkt over det. Tenker ikke trakassering, bare veldig ubehagelig.

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sit du i midten så har du retten på begge armlena, det er berre å ta seg til rette om dei på sida ikkje skjønar det...

Har opplevd fleire gangar at folk ved sidan av meg har sovna og lent seg over og meir. Då har eg no bevegd meg i setet eller vore såpass aktiv at dei har vakna og justert seg. Så skjønar ikkje kvifor du ikkje gjorde noko ala tok vekk handa hans eller med klare bevegelsar vekte han så han kunne justere seg vekk. Om han då ikkje hadde tatt hintet så kunne du no kontakta personalet.

Men ein må berekne kroppskontakt ved flyging og ein sit ved sidan av kvarandre skulder mot skulder. Om ein ikkje vil ha hud mot hud så får ein kle seg med kler som dekkar meir av huda.

M42

Anonymkode: 1aee1...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne på 24 her.

helt ærlig hadde jeg likt det❤️ Er litt sjalu det ikke skjedde meg, får håpe neste gang isåfall. Da skal jeg fly ryanair og setter seg hvor man vil. Da setter jeg meg med to menn som ser kjekke ut og på min alder :) Får håpe flyturen blir kjempe lang. Kjøpe litt vin og kanskje tar dem noen øl, så blir det god stemning 🥰

Anonymkode: f39fe...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinne på 24 her.

helt ærlig hadde jeg likt det❤️ Er litt sjalu det ikke skjedde meg, får håpe neste gang isåfall. Da skal jeg fly ryanair og setter seg hvor man vil. Da setter jeg meg med to menn som ser kjekke ut og på min alder :) Får håpe flyturen blir kjempe lang. Kjøpe litt vin og kanskje tar dem noen øl, så blir det god stemning 🥰

Haha! Han var fra England så, du kan få han🤣

Har flydd veldig mye og aldri opplevd dette🙈

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han bare lot som han sov. Ville sikkert sjekke reaksjonen din; ble du med på "leken" ville han nok vist at han egentlig var våken. Avviste du ham eller ikke reagerte i det hele tatt kunne han bare fortsette å late som han sov, og dermed slippe unna den pinlige situasjonen som kunne oppstått hvis du sa fra.

Har opplevd noe lignende, det begynte på flyet og fortsatte på flybussen. Satt mellom to menn på flyet, og han ene tok unødvendig stor plass, satt helt inntil meg og skrevde voldsomt med beina. Lot som han sov (eller faktisk sov), men begynte å snakke litt til meg da vi landet. På flybussen satt han seg ved siden av meg (nesten helt bakerst), la jakken sin over både sitt eget og mitt fang, og begynte å stryke meg på lårene. Kan jo tenke seg hva han ville, men stoppet heldigvis da jeg sa at jeg skulle møte kjæresten. 

Anonymkode: 3457b...d44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Han var fra England så, du kan få han🤣

Har flydd veldig mye og aldri opplevd dette🙈

ts

Uff like greit, liker ikke britere. Får håpe han neste kjekkasen jeg sitter med er svensk, blir så sjarmert av svenske gutter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Opplevde noe jeg aldri har opplevd før! Skulle fly langt( 9timer). Ble sittende i mellom to menn, som tok sin plass kan man si. Han ene var ok, og «holdt seg på sin side». De reiste ikke sammen og kjente hverandre ikke! 

Han andre på «min» alder noe helt annet....... hva burde jeg ha gjort? Klikka i vinkel? Klint til han?

Det startet med at han satt med armene i kors, og da godt over armlenet. Det ble slik at jeg måtte sitte med min arm intill han, uansett hvordan jeg prøvde å ha armene naturlig. Tenkte det får jeg bare overleve! Så ser han på film/ sover( vet egenlig ikke). Også tar han hånda på armlenet. Etterhvert begynte han å stryke meg på armen. Altså undersiden av overarmen( Fordi jeg satt lett til) Først trodde jeg han hadde rykninger pga at han sov. 

Til slutt hadde tenkte jeg nå er det nok! Så at han sov så tenkte kanskje det var pga at han sov? Han ble mer intens og strøk meg på sida og prøvde å få tak i hånda mi... måtte bare sette meg slik at han ikke fikk til for vet ikke hva han hadde gjort. Hadde lyst til å kline til han, men tenkte at jeg vil ikke bli hivd på første fly hjem av us marsalls🙈

Det som er rart er at i starten virket det som han var våken, men når jeg så på han virket det som han sov. Han sa ikke et pip til meg, ikke etter heller, virket på han som han ikke hadde gjort noe😱 Kan gutter gjøre slik i søvne? Har aldri opplevd det med noen jeg har vært sammen med! 

Jeg bruker ikke være den som er redd for å si i fra, men datt helt ut når det skjedde. Skulle virkelig ønske daten min hadde vært med! Vet ikke om jeg tør å fortelle han dette heller😕 

Ikke at det var så ille det som skjedde, men kjente litt på panikk over hva kan han finne på å gjøre videre.

Ja, han kan ha gjort dette i søvne. Hørte om en dame som sovnet på toget (tror jeg det var) og la seg godt til rette i armkroken til sidemannen. Man har ikke kontroll på seg selv når man sover. 

Om han faktisk gjorde dette i søvne eller om han utnyttet situasjonen og gjorde det med vilje, er umulig å si. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Du har for vane å stryke fremmende eller?

Anonymkode: a1875...201

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg beveger meg på dypt vann på dette temaet (igjen), men jeg synes faktisk det er mye greiere med de som gjør et åpenbart fremstøt som jeg faktisk kan avvise (sånn som i denne tråden), enn de som f.eks. presser låret sitt mot mitt, lener overkroppen inntil min. Eller når jeg står på bussen, kommer bak meg og stiller seg tett inntil. Man "vet" hva de driver med, samtidig vet man det ikke nok til å beskylde dem.

Her kunne du lett ha sagt fra, uansett om han sov eller ikke.

Misforstå meg rett. Skjønner at det er ubehagelig!

Anonymkode: 6606f...fce

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg beveger meg på dypt vann på dette temaet (igjen), men jeg synes faktisk det er mye greiere med de som gjør et åpenbart fremstøt som jeg faktisk kan avvise (sånn som i denne tråden), enn de som f.eks. presser låret sitt mot mitt, lener overkroppen inntil min. Eller når jeg står på bussen, kommer bak meg og stiller seg tett inntil. Man "vet" hva de driver med, samtidig vet man det ikke nok til å beskylde dem.

Å, det der er så ekkelt. For en ufyselig og ussel ting å gjøre, egentlig.

Anonymkode: b27b5...ee0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, helt enig! Hvis det var at han var interessert kunne han ha snakket til meg, så kunne jeg avvist han. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...