AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #1 Del Skrevet 11. januar 2019 Jeg er ei dame på 29 år. De siste ti årene har jeg studert enten heltid og deltid, pluss at jeg har jobba. Derfor har jeg ikke hatt så mye tid til hobbyer. Har trent litt da. Nå studerer jeg ikke, og kjenner jeg trenger noe å gjøre. Bor i en liten by, har en kjæreste som bor et stykke unna og som jobber vekk noen uker her og der. Noen forslag? 😁 Anonymkode: 44880...0b1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #2 Del Skrevet 11. januar 2019 Hva er du glad i å gjøre? Melde deg på fotokurs som kombineres med turer i naturen, og også bli kjent med nye folk + å gjøre noe hyggelig sammen? Anonymkode: fbfb4...db8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tvist Skrevet 11. januar 2019 #3 Del Skrevet 11. januar 2019 Besøksvenn hos røde kors, hjelpe dyrebeskyttelsen, det du foretrekker... Eller trene, liker godt organisert trening som kampsport, dans eller lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Del Skrevet 11. januar 2019 Telle-trådene her på Kvinneguiden... Anonymkode: 15284...a93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå