Gå til innhold

Blir jeg flørtet med?

Fremhevede innlegg

Skrevet

En fyr ringer meg stadig direkte (i jobbsammenheng) og kan finne på å si ting som "Hei kjære!", "Så hyggelig å høre den vakre stemmen din", og her om dagen sa han, etter at jeg tullet med at "det må ikke bli for mye metoo nå", med "nei, ellers hadde det naturlige vært å be ut på middag". Jeg tror jeg svarte noe sånt som "ja, det hadde kanskje vært naturlig, det". Dessverre fikk vi ikke pratet så lenge fordi han egentlig var opptatt med noe jobbrelatert.

Vi jobber ikke i samme firma, men det er naturlig for han å ringe vårt firma for hjelp. Egentlig skal han ringe en felleslinje som besvares av alle ansatte, men han ringer stort sett meg direkte (dette er forsåvidt ikke uvanlig, mange ringer direkte, men han ringer meg påfallende mye i forhold til de andre).

Problemet? Veeel. Problem og problem. Jeg er forelsket i ham. Men så er jo spørsmålet: Liker han meg, mon tro? Egentlig har jeg lyst til å si, neste gang han sier noe lignende: "ja, men det hadde jo vært hyggelig med en middag", eller noe i den duren. Men jeg tror ikke jeg har guts nok. Burde jeg kvinne meg opp, eller bare la det være?

Anonymkode: 0d757...d7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

👍🏼👍🏼

Anonymkode: 1d4a4...8db

• Liker 1
Skrevet

Gjør det og se hva som skjer. Enten kan han bare være flørtete av seg eller så flørter han faktisk med deg, større sannsynlighet for det siste 😉

• Liker 2
Skrevet

Høres ut som at han er en av de som er naturlig flørtende i tonen med andre mennesker, så hadde ikke lagt særlig i det. Men du kan nå ta han opp på denne middagen om det blir nevnt igjen, så får du oppklart situasjonen. Om det ikke er noe fra hans side er det fint å kunne gå videre, og om det er noe kan det være noe å utforske.

• Liker 4
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

En fyr ringer meg stadig direkte (i jobbsammenheng) og kan finne på å si ting som "Hei kjære!", "Så hyggelig å høre den vakre stemmen din"...............Problemet? Veeel. Problem og problem. Jeg er forelsket i ham. Men så er jo spørsmålet: Liker han meg, mon tro? Anonymkode: 0d757...d7a

Hvis du får ikke budskap klart nøk må man lurer om du fortjene det. Ærlig talt...

Anonymkode: 00692...706

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som at han har sansen for deg ja :) Men om han mener som kjæreste eller bare som flørt eller evn pulevenn er jo umulig å si 

Anonymkode: 3baaf...fff

Skrevet

ja, han fløter, og vil tro liker deg. Klart du må si at det kunne vært hyggelig, og at du vil det gjerne, takk 

Kjenner du ham mer enn bare på telefonen?

Skrevet

Ts her.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

👍🏼👍🏼

Anonymkode: 1d4a4...8db

:) 

11 timer siden, Nuka skrev:

Gjør det og se hva som skjer. Enten kan han bare være flørtete av seg eller så flørter han faktisk med deg, større sannsynlighet for det siste 😉

Ja, får håpe det, siden jeg skal kaste meg ut i det. ;) 

11 timer siden, Moonwalker skrev:

Høres ut som at han er en av de som er naturlig flørtende i tonen med andre mennesker, så hadde ikke lagt særlig i det. Men du kan nå ta han opp på denne middagen om det blir nevnt igjen, så får du oppklart situasjonen. Om det ikke er noe fra hans side er det fint å kunne gå videre, og om det er noe kan det være noe å utforske.

Han er omgjengelig, men mitt inntrykk er ikke at han er veldig flørtete egentlig. Jeg kan ta feil selvfølgelig, men mitt inntrykk av han er at han er veldig "korrekt" og opptatt av å gjøre ting "riktig". Veldig blid og koselig, men flørtete er nok ikke ordet jeg egentlig ville brukt om han. Det er jo også det som gjør meg usikker.

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du får ikke budskap klart nøk må man lurer om du fortjene det. Ærlig talt...

Anonymkode: 00692...706

Unnskyld? Jeg blir usikker, og derfor er det greit å få andres synspunkter.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det høres ut som at han har sansen for deg ja :) Men om han mener som kjæreste eller bare som flørt eller evn pulevenn er jo umulig å si 

Anonymkode: 3baaf...fff

Nei, det er sant. Vi har truffet hverandre et par ganger tidligere gjennom kurs/seminar, og jeg er nok ikke den første man tenker "hun vil jeg ha ONS med", men jeg kan selvsagt ta feil. Jeg er ikke ute etter en "pulevenn", så jeg håper det ikke jeg har gitt det inntrykket (hvilket jeg ikke tror), eller at det er det han ønsker.

7 timer siden, exictence skrev:

ja, han fløter, og vil tro liker deg. Klart du må si at det kunne vært hyggelig, og at du vil det gjerne, takk 

Kjenner du ham mer enn bare på telefonen?

Jeg har truffet ham et par ganger via diverse kurs/seminarer. Hyggelig fyr, veldig blid og omgjengelig. Men har ikke inntrykk av at han flørter på denne måten med andre, men jeg kan selvsagt ta feil. Det har litt med måten han sier det på som gjør at jeg reagerer (positivt). :) 

Men ja, ok, da tar jeg rådet deres og sier det, så får man se hva han sier. 

Anonymkode: 0d757...d7a

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes dette blir litt for flåsete til at jeg kan få meg til å tro at han liker deg på ekte. Hadde han virkelig likt deg på «den» måten, ville han oppført seg voksnere og mer seriøst. 

Anonymkode: 953b2...cd7

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

En fyr ringer meg stadig direkte (i jobbsammenheng) og kan finne på å si ting som "Hei kjære!", "Så hyggelig å høre den vakre stemmen din",

Har opplevd flere ganger mannlige kolleger eller forretningsforbindelser som prater på denne måten. De har uten unntak alle vært homser 😂. De er også veldig hyggelige, imøtekommende og serviceinnstilte.  Flotte å ha som venner. Sikker på at du ikke mistolker vennlig interesse som flørting?

Skrevet

Sånne generelle flørtestrofer ville jeg tatt med en klype salt. Komplimenter som går på unike trekk ved deg ville jeg tatt som et bedre tegn på at han viser interesse for deg. 

men for all del, spør han ut. Det kan hende han viser interesse på en klønete måte. Du har vel ingenting å tape på å spørre?

Anonymkode: 844be...352

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...