AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Jeg har bachelor som barnehagelærer, 5 års erfaring som pedagogisk leder. Er også kostholdsveileder og snart ferdig med 60 stp i ledelse. Jeg sliter med kronisk sykdom som gjør at jeg må ha tilgang til toalett og kanskje må plutselig på toalettet. Derfor kan jeg ikke gå tilbake til barnehage, barna kan ikke være alene. Men jeg synes det er vanskelig å finne andre stillinger å søke på, vil jo helst jobbe og ikke bare gå hjemme.. Noen tips? Anonymkode: 3cbfd...593 1
lipglossy Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 Mulighet for å jobbe hjemmefra over data f eks?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 1 time siden, lipglossy skrev: Mulighet for å jobbe hjemmefra over data f eks? Det har jeg. Men få stillinger tilbyr det såvidt jeg vet? Anonymkode: 3cbfd...593 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Kan du ikke være leder i en bhg og ikke forholde deg til barna men drive administrativt? Anonymkode: f771b...f6b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 Jeg er utbrent førskolelærer og lurer på det sammme. Nav har ingen forslag, oppfølgingsbedriften har ingen forslag. Det finnes førskolelærere i andre jobber med det er heller unntaket enn regelen. Feks har jeg forsøkt institusjon men de foretrekker barne og ungdomsarbeider, helsearbeider eller sykepleiere der. Oss førskolelærere tar de kun inn hvis de ikke får søkere som har disse andre utdannelsene. SFO leder men de finnes det ikke mange av, en på hver skole. Styrer i bgh, det er kun de veldig store barnehagene hvor styrer kun forholder seg til kontorarbeid. Leter videre jeg... Anonymkode: a22e7...a2c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #6 Skrevet 11. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke være leder i en bhg og ikke forholde deg til barna men drive administrativt? Anonymkode: f771b...f6b Hvor mye administrativt er det egentlig i en bhg? Jeg tror de færreste bedrifter vil ansette en i 8t stilling som bare jobber i 2 og som skal ha høy grunnlønn og tillegg. En som da får betalt for å sitte på Facebook? Jeg tror neppe noen bedrift ønsker å drive med den type veldedighet. Anonymkode: 45594...0b6 1
Duff Skrevet 11. januar 2019 #7 Skrevet 11. januar 2019 Det er styrer i Bhg som har det administrative. En styrer må være ansatt i 100% stilling ero de timene som ikke kan fylles med kontorarbeid må tas på avdelingen sammen med barna. I en barnehage med ca 20-27 barn går det med mindre enn en hel dag på kontoret.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Skrevet 11. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ikke være leder i en bhg og ikke forholde deg til barna men drive administrativt? Anonymkode: f771b...f6b Funker ikke sånn dessverre, kanskje i veldig store barnehager, men de fleste styrere må også jobbe på avdeling etter min erfaring. Anonymkode: 3cbfd...593
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #9 Skrevet 11. januar 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utbrent førskolelærer og lurer på det sammme. Nav har ingen forslag, oppfølgingsbedriften har ingen forslag. Det finnes førskolelærere i andre jobber med det er heller unntaket enn regelen. Feks har jeg forsøkt institusjon men de foretrekker barne og ungdomsarbeider, helsearbeider eller sykepleiere der. Oss førskolelærere tar de kun inn hvis de ikke får søkere som har disse andre utdannelsene. SFO leder men de finnes det ikke mange av, en på hver skole. Styrer i bgh, det er kun de veldig store barnehagene hvor styrer kun forholder seg til kontorarbeid. Leter videre jeg... Anonymkode: a22e7...a2c Kjedelig.. Jeg vil jo jobbe, men samtidig bruke utdanninga mi. Utrolig kjipt med den magen, men må jo forholde meg til det.. Anonymkode: 3cbfd...593
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #10 Skrevet 11. januar 2019 Hva med å ta feks master i spesialpedagogikk, og søke jobb i ppt? Evt logoped? Anonymkode: 04152...060
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå