Gå til innhold

Hvis Sex og Singelliv hadde fortsatt en sesong til..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva tror du hadde skjedd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde vært lite til singelliv iallefall.

Skrevet

ja, mener du at Mr. Big og Carrie hadde holdt sammen? At han ikke hadde reist til Napa eller no slik igjen? Tror du Miranda holder ut lenge i Brooklyn? Hvor lang tid hadde det tatt før Smith hadde funnet seg en ung brunette MED hår?

Skrevet
ja' date=' mener du at Mr. Big og Carrie hadde holdt sammen? At han ikke hadde reist til Napa eller no slik igjen? Tror du Miranda holder ut lenge i Brooklyn? Hvor lang tid hadde det tatt før Smith hadde funnet seg en ung brunette MED hår?[/quote']

oops.. jeg har allerede sagt for mye.. Jeg er da mann og ser selfølgelig ikke på sex og singelliv! :P

Gjest Gjesta
Skrevet

Det driter jeg i . har aldri fulgt med på den dritten uansett..kjedelig kjedelig kjedelig !! jeg haater sex og singelliv!!1

Skrevet
Det driter jeg i . har aldri fulgt med på den dritten uansett..kjedelig kjedelig kjedelig !! jeg haater sex og singelliv!!1

Hvorfor klikket du deg inn på denne tråden, og til og med tok deg bryet med å svare?! hahaha! kanskje du ser på i smuuuuuuuug? Joooooooooo, det gjør du!!! :-D

:hoho::hoho:

• 9 måneder senere...
Gjest vibeke_
Skrevet

Jeg tipper at Carrie og Big omsider virkelig slår seg sammen og holder et spektakulært bryllup, som Samantha selvfølgelig er med på å arrangere. De får ingen barn sammen, men dyrker hverandre, reiser verden rundt osv osv. Samantha på sin side vil nok holde på Smith en lengre periode, men så dukker det kan hende opp en litt eldre herremann som virkelig får henne til å vurdere å slå seg til ro. Og så gjør hun det. For noen år. Men så er det på'n igjen som en litt aldrende femme fatale.

Miranda og Steve, og lille Brady, lever happily ever after i Brooklyn, og de får 2 barn til. Bikkje også. Og vi må jo ikke glemme lille Fatty..prrrr.

Charlotte og Harry får også et lykkelig ekteskap, og ender opp som adoptivforeldre til to. Charlotte finner etter mye om og men endelig en kur for AIDS.

Skrevet

Den likte jeg! Da sier vi det! Takk! Bill. Mrk. Avhengig. :pippi:

Skrevet

Hvorfor skal Charlotte finne en kur mot AIDS?

Skrevet
Hvorfor skal Charlotte finne en kur mot AIDS?

:ler: Er det noe å lure på da? Hun er så søt og snill og vil hjelpe andre. Så hun forsker litt og "snubler" over den perfekte AIDS kur. (egentlig ved et uhell, hun forsket på noe som skulle gjøre at skoene hennes alltid så skinnende blanke ut. ) :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...