Gå til innhold

Hvor vanskelig er det å finne en dame som ønsker å adoptere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er mann på 31 som er singel og søker kjæreste. I tillegg ønsker jeg barn, men jeg ønsker å adoptere og ikke få biologiske barn. Noen menn som har vært i samme situasjon? Hvor vanskeligelug var det å få kjæreste når man har diæette ønsket? Hvordan fant dere kjæreste?

Anonymkode: 75d42...00b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er seriøst ditt viktigste krav at dere kan adoptere i stedet for å få biologiske? Har du noen arvelige sykdommer eller noe? 

Jeg er en av dem som ønsker biologiske barn, i hvert fall. Jeg kan tenke meg å ha fosterbarn om mange år. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kan få barn selv synes jeg ikke du skal adoptere, du ødelegger for oss andre i køen!

Anonymkode: 6171d...d25

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du i så fall finne en dame som ikke kan få barn selv vil jeg tro. 

Anonymkode: e814a...2c9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må da være enkelt å finne en slik dame her i Norge. I Norge får jo knapt damer barn lengre. Den største årsaken til befolkningsvekst er jo innvandring.

Anonymkode: bd9fe...a66

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må da være enkelt å finne en slik dame her i Norge. I Norge får jo knapt damer barn lengre. Den største årsaken til befolkningsvekst er jo innvandring.

Du er klar over at kvinner med adoptivbarn, regnes som damer som har fått barn, sant? 

Anonymkode: c349d...4c6

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du kan få barn selv synes jeg ikke du skal adoptere, du ødelegger for oss andre i køen!

Anonymkode: 6171d...d25

Herre.. finnes jo mange flere barn som trenger et nytt hjem. Så slapp, du kan adoptere så mange du vil men det vil fremdeles være flere barn igjen.

Anonymkode: 795d3...0fc

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir vanskelig å finne en kvinne som faktisk er i stand til å få barn selv til å bare adoptere. De fleste vil ha egne biologiske barn.

Anonymkode: b1c57...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville aller helst bare adoptere barn. Har tenkt: hvorfor bringe nye barn til verden, når det allerede er så mange der ute som sårt behøver noen som kan være glad i og ta vare på dem?

Men så ble jeg forelsket i en mann som sannsynligvis ikke vil bli ansett som god nok til å adoptere. Så da endte vi med å få en biologisk en i stedet. Men kjenner enda at det gnager på meg å ikke få adoptere, det har virkelig alltid vært et veldig stort ønske hos meg å kunne gi et barn som trenger det all den kjærligheten det fortjener.

Tror ikke jeg er den eneste som tenker sånn, så bør da være mulig å finne noen som deler ønske om å adoptere. I tillegg har du jo også mange kvinner som ikke kan få barn selv.

Endret av heipådegsann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig viktigst for deg - å treffe en dame du kan elske og dele livet med, eller å adoptere barn? Jeg ville vært skeptisk til en mann som tidlig i datingprosessen frontet sterke krav ikke bare om å få barn, men også hvordan vi skulle få dem...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herre.. finnes jo mange flere barn som trenger et nytt hjem. Så slapp, du kan adoptere så mange du vil men det vil fremdeles være flere barn igjen.

Anonymkode: 795d3...0fc

Nei stemmer faktisk ikkje, antall barn som utlands adoptere er synkende. De fleste land vil adoptere barna internt og norsk barn er det få av. I tillegg akseptere enkelt land ikke alle norske adopteforeldre, selv om Norge godkjenner dem. 

Anonymkode: 62eba...11d

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vent enda noen år. Så vil du trolig finne mange damer som vil adoptere med deg. Slik som jeg er ikke så fryktelig mye eldre enn deg. Har nå en voksen datter og drømmer om å finne noen som enten vil være med på å starte fosterhjem (enkelte fosterbarn kan man også adoptere) eller som ønsker å adoptere. 

Vil tro mulighetene hos deg vil være enda bedre hos damer som er « ferdig » med,egne barn.

Anonymkode: fe4fc...e42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 7.16, AnonymBruker skrev:

At ikke damer i Norge ikke får så mange barn lengre, har vel mye å gjøre med at veldig mange menn har vegring mot å bli far. Det skal tross alt to stykker til😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 11.1.2019 den 16.34, AnonymBruker skrev:

Nei stemmer faktisk ikkje, antall barn som utlands adoptere er synkende. De fleste land vil adoptere barna internt og norsk barn er det få av. I tillegg akseptere enkelt land ikke alle norske adopteforeldre, selv om Norge godkjenner dem. 

Anonymkode: 62eba...11d

Det er så ufattelig mange barn i verden som vokser opp på elendige barnehjem. Synd ikke Norges adopsjonsforeninger kan samarbeide og godkjenne flere land som mulige adoptivland. Det finnes så mange barn som trenger omsorg.

Anonymkode: dc975...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og vil heller adoptere enn å føde egne barn. Jeg har en sterk aversjon/fobi mot å gå gravid og føde.

Anonymkode: 7d897...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har adoptert og valgt det i stedet for å få egne barn. Det har vært helt fantastisk🙂 Anbefales til alle med mye kjærlighet, tolmodighet og omsorg.

Anonymkode: dc975...4f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.1.2019 den 16.31, Daria skrev:

Hva er egentlig viktigst for deg - å treffe en dame du kan elske og dele livet med, eller å adoptere barn? Jeg ville vært skeptisk til en mann som tidlig i datingprosessen frontet sterke krav ikke bare om å få barn, men også hvordan vi skulle få dem...

Hele poenget med å ha partner er jo å få barn. Selvsagt er barn viktigere enn romantikk.

Anonymkode: 687b4...742

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...