Gå til innhold

Hvilken klesstil har dere i 20 åra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er ei jente på 24 år som har så sykt kjedelig klesstil. Jobber som sykepleier (dvs. bruker uniform på jobb så trenger ikke kle meg "fint" på jobb). Jeg har også hund så jeg går mye tur (dvs. komfortable og varme klær). 

Går som regel i poptrashbukse, evt. en svart jeans. Helt enkle, plaine overdeler. Strikkgensere, hettegensere osv..

Jeg ønsker å få en bedre klesstil, men aner egentlig ikke hvor jeg skal begynne.. har også gått opp 8 kg det siste året (jobber med saken), noe som gjør at jeg hvertfall ikke føler meg komfortabel. 

Hverdagen er grei nok.. trenger ikke å kle meg pent. Men om jeg skal på kino, kafébesøk, jentekvelder, ut og spise etc.. så aner jeg ikke hva jeg skal kle meg i.

Jeg er rundt 70 kg, 168  cm høy og det meste av fettet ligger på nedre del av mage/lår. Har nokså brede hofter.

Hvordan få en freshere klesstil? Vil ha tips til alt! Hvordan kombinere med jakker/kåper sko etc..

Var veldig flink å kle meg tidligere, men nå som vekta og alderen har økt er det ikke like kult å gå ende opp med samme antrekket som søskenbarnet på 14.. Vil bli litt mer voksen, men også kle meg "ungt". Takker for tips! :)

Anonymkode: 4db55...501

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk pinterest og lag tavler du kan henge det du blir inspirert av! Det bruker jeg og er blitt veldig fornøyd med stilen min over tid 😊

Anonymkode: 28c26...53d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...