AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Bare ved navn og bostedskommune. Og det dukker opp et firma som et av de aller første søkeresultatene men uten at denne personens navn står nevnt en eneste gang på deres side. Har vedkommende likevel en kobling til firmaet? Anonymkode: e6139...ae7
solmåneogstjerner Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Det er sannsynlig. Eller en med et lignende navn. Du kan jo sjekke på proff.no for å se daglig leder, eiere og styremedlemmer i firmaet. Og sjekke LinkedIn og Facebook for å se om det står noe om arbeidssted. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 7 minutter siden, solmåneogstjerner skrev: Det er sannsynlig. Eller en med et lignende navn. Du kan jo sjekke på proff.no for å se daglig leder, eiere og styremedlemmer i firmaet. Og sjekke LinkedIn og Facebook for å se om det står noe om arbeidssted. Takk for svar. Personen står ikke oppført som eier ol der jeg har sjekket, og ingen treff på Facebook. Anonymkode: e6139...ae7
Thyra Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Har flere ganger opplevd at dersom jeg f.eks søker på "Peder Ås" får jeg treff som inneholder f.eks "Peder Hansen" og "Kari Ås". Og som ikke har noe som helst med "Peder Ås" å gjøre. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 Bruk " rundt navnet, så er du sikker på at hele navnet er med i søketreffet. Anonymkode: 65d83...d61 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå