Annie Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Er det noen som har handlet der. Hva er erfaringene der har gjort? Legger med en link Kvinneguidens Strawberrynet
MiniMjau Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Jeg er veldig fornøyd! Får pakken innen en uke. Husk å holde deg under 200 kr pr bestilling pga tollreglene.
showgirl Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Veldig godt fornøyd Holder en seg under 200 kr går det så fint så :-) Har handlet noen mascaraer,dermalogica produkter og glosser. Anbefales
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Jeg har bestilt 39 ganger fra dem hittil.Veeelldddiiig fornøyd med andre ord
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Har karret meg til 7% rabatt der nå, weee Bestiller som regel under 200 kroner, selv om man får refundert momsen hvis pakken blir stoppet i tollen. Det eneste "negative" med strawberrynet er at de er besatte av hvit hud i Asia. For hver selvbruningskrem eller solfaktor, så har de 14 whitening-produkter :-? Men, det selger sikkert bra.
Annie Skrevet 5. april 2005 Forfatter #6 Skrevet 5. april 2005 Tenkte jeg skulle bestille parfyme derfra og den koster over 400,- :o
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Bestiller som regel under 200 kroner, selv om man får refundert momsen hvis pakken blir stoppet i tollen. Hvordan klarer dere å holde dere under 200 kr? de aller fleste ting der inne koster jo over det og kjøper dere isåfall bare èn og èn ting da eller?? Er ikke tollen 25% av det totale beløpet? Uansett så sparer man jo på å kjøpe der da selv om tollen kan virke stor...
Gjest Odense Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 litt lei SN, synest at utvalget kan vere ganske dårlig, og ofte bare lyse farger på pudder og fondation...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå