AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Del Skrevet 10. januar 2019 Når du står rett opp og ned med armene ned langs siden, hvor treffer fingertuppene dine (sånn omtrent)? Hoftene? Midt på låret? Andre steder? Skriv gjerne hvor høy du er og om du har tenkt over dette før. Anonymkode: e8841...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Del Skrevet 10. januar 2019 Litt høyere opp en midt på låret. Er 180 cm høy. Anonymkode: 6cd45...d69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2019 #3 Del Skrevet 10. januar 2019 Man skal ha rimelig korte armer om fingrene bare når deg til hoftene. 99% av alle mennesker har finger som rekker ca midt på låret. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Del Skrevet 10. januar 2019 Midt på låret. Er 190 høy. Anonymkode: f26a0...d01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Del Skrevet 10. januar 2019 Til like over kneet Anonymkode: bf6c6...499 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Del Skrevet 10. januar 2019 Så random! Aldri tenkt på det før, men jeg elsker sånt så målte for din del, TS. Mine armer er 72 cm, og jeg er 166 cm høy. Så i følge denne er de lengre enn snittet for høyden min. https://plot.ly/~16HGulick/11.embed Alle gensre i størrelsen min er for korte, så det stemmer nok. Armene går litt lengre enn midt på låret ca. Anonymkode: c8916...c68 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 10. januar 2019 #7 Del Skrevet 10. januar 2019 Når du strekker ut armene dine helt og måler fra fingertupp til fingertupp er det ca samme lengde som høyden din. (vanskelig å gjøre alene da) På meg stemmer det på centimeteren. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Del Skrevet 11. januar 2019 Det er ikke armene mine som er lange, det er ryggen min som er ekstremt kort! Anonymkode: dc414...12e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Del Skrevet 12. januar 2019 Fingertuppene mine går til ca en fjerdedel ned på låret. Man kan si det sånn at jeg kan ha ganske skandaløst korte miniskjørt uten å bryte regelen om at det må være lengre enn fingertuppene. Jeg er 168, men har uvanlig lang rygg i forhold til armer og bein. Det har jeg alltid hatt. Det medfører sjeldent problemer, annet enn at enkelte klær sitter dårlig. Anonymkode: b374c...af5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
applestories Skrevet 12. januar 2019 #10 Del Skrevet 12. januar 2019 (endret) Er 161cm høy, armene er 75cm når målt hengende, og når til midt på låret målt på utsiden. Med armer utstrukket er det ca 172 mellom dem, 11cm lenger enn min høyde. Det ser ut til at, ifølge grafen det linkes til, jeg har lange armer - basert på høyden min er armene 8cm "for lange", eventuelt er jeg 16cm "for kort". Endret 12. januar 2019 av applestories Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #11 Del Skrevet 1. februar Hei. Jeg synes mine armer er for korte. Og det plager meg. De går til øverst på låret. Men tror ikke og håper ikke at det er så mange som legger merke til det i det daglige?Det er et par stykker som har bemerket det. Blant annet ett nært familiemedlem Det var veldig sårende. Jeg er litt overvektig i tillegg. Vil tro det å gå ned i vekt vil hjelpe på. Slik at armene vil virke "lengre"Jeg er 159 cm. høy. Men uansett: føler det hemmer meg i forhold til å bruke enkelte sexleketøy. F.eks. en dildo. Noen flere som føler seg hemmet seksuellt av sine korte armer. Eventuelt lange rygg i det seksuelle? Eller hemmet eller skjemmes over sine litt korte armer i det daglige, eller på andre måter? Og er det noen grupper med medlemmer med dette "problemet" Norske eller utenlandske? Vennlig hilsen🤎 Anonymkode: a925d...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #12 Del Skrevet 2. februar Noen som har noen kommentarer? Anonymkode: a925d...189 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå