Populært innlegg Oline12 Skrevet 10. januar 2019 Populært innlegg #1 Del Skrevet 10. januar 2019 Influensere er på sponset tur til Dubai, av Norwegian hvis jeg ikke tar feil? Benedichte Bjerke, Hedda Skoug, Cornelia Grimso. Annikken Jørgensen, Lene Orvik og Espen Hilton. For de som ikke forstår hvorfor å reise til og promotere Dubai som reisemål anbefales å lese disse artiklene som er høyst aktuelle nå: https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-dubai-trenger-pilotfrue/69194747 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7lKra3/kjendisenes-dubai-virkelighet I tillegg har flere kjente personer lagt ut på blogg og sin instastory nå at dette ikke er greit, sjekk ut Stina sin blogg, Ida Fladen og Kristin Gjelsvik sine stories. Håper selv at dette er noe media tar tak i kjapt. Hvilke verdier har disse menneskene som tar imot slik spons? Jeg har ikke ord for hvor lite respekt jeg har for disse influenserne som velger å promotere reise til et slikt regime. 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TyrkiskPepper Skrevet 10. januar 2019 #2 Del Skrevet 10. januar 2019 Lite respekt for slike "influensere" at de faktisk reklamere for slikt regime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 10. januar 2019 #3 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 38 minutter siden, Oline12 skrev: Influensere er på sponset tur til Dubai, av Norwegian hvis jeg ikke tar feil? Benedichte Bjerke, Hedda Skoug, Cornelia Grimso. Annikken Jørgensen, Lene Orvik og Espen Hilton. For de som ikke forstår hvorfor å reise til og promotere Dubai som reisemål anbefales å lese disse artiklene som er høyst aktuelle nå: https://www.dagbladet.no/kultur/hvorfor-dubai-trenger-pilotfrue/69194747 https://www.vg.no/nyheter/meninger/i/7lKra3/kjendisenes-dubai-virkelighet I tillegg har flere kjente personer lagt ut på blogg og sin instastory nå at dette ikke er greit, sjekk ut Stina sin blogg, Ida Fladen og Kristin Gjelsvik sine stories. Håper selv at dette er noe media tar tak i kjapt. Hvilke verdier har disse menneskene som tar imot slik spons? Jeg har ikke ord for hvor lite respekt jeg har for disse influenserne som velger å promotere reise til et slikt regime. Hvordan vet du at det er Norwegian? Dette er ren spekulasjon. Endret: hvis ikke det er oppgitt. Endret 10. januar 2019 av lille humla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carina Maria Skrevet 10. januar 2019 #4 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg mister respekten for dem influecerne og hele systemet med slike influencere er penger og reklamer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Addie Skrevet 10. januar 2019 #5 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. Hvem drar til Dubai i dag? 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, lille humla skrev: Hvordan vet du at det er Norwegian? Dette er ren spekulasjon. Endret: hvis ikke det er oppgitt. Samtlige har merket på sin Instagram med reklame og at det er Norwegian. Men hvis det likevel er spekulasjon skal jeg selvfølgelig fjerne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 10. januar 2019 #7 Del Skrevet 10. januar 2019 Akkurat nå, Oline12 skrev: Samtlige har merket på sin Instagram med reklame og at det er Norwegian. Men hvis det likevel er spekulasjon skal jeg selvfølgelig fjerne. Da er det reklame 🙂 Du har rett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 10. januar 2019 #8 Del Skrevet 10. januar 2019 9 minutter siden, lille humla skrev: Hvordan vet du at det er Norwegian? Dette er ren spekulasjon. Endret: hvis ikke det er oppgitt. Anniken Jørgensen sier i innlegget at det er Norwegian. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille humla Skrevet 10. januar 2019 #9 Del Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, Samme skrev: Anniken Jørgensen sier i innlegget at det er Norwegian. Så akkurat at Lene Orvik har gjort det samme. Så Ts har rett. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oline12 Skrevet 10. januar 2019 Forfatter Populært innlegg #10 Del Skrevet 10. januar 2019 Anniken Jørgensen har tidligere reagert på arbeidsforhold til tekstilarbeidere ved å boikotte H&M, syns ikke hun kommer noe særlig godt ut av dette nå. Trodde kanskje hun var litt mer opptatt av menneskerettighetene. Tenker også på at det er ulovlig for homofile å holde hender på gata, syns EH det er greit å reise til et sted som har et slikt menneskesyn? 98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Samme Skrevet 10. januar 2019 #11 Del Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, Oline12 skrev: Anniken Jørgensen har tidligere reagert på arbeidsforhold til tekstilarbeidere ved å boikotte H&M, syns ikke hun kommer noe særlig godt ut av dette nå. Trodde kanskje hun var litt mer opptatt av menneskerettighetene. Tenker også på at det er ulovlig for homofile å holde hender på gata, syns EH det er greit å reise til et sted som har et slikt menneskesyn? Hun reklamerer i tillegg for noen av verstingene Nelly, Zara mango osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjærlighetsbarn98 Skrevet 10. januar 2019 #12 Del Skrevet 10. januar 2019 Hva er galt med å reise til Dubai? Skjønte ikke det... Kanskje det er jeg som er blåst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moi123 Skrevet 10. januar 2019 #13 Del Skrevet 10. januar 2019 6 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hva er galt med å reise til Dubai? Skjønte ikke det... Kanskje det er jeg som er blåst Les linkene lenger opp i tråden 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oline12 Skrevet 10. januar 2019 Forfatter #14 Del Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, Kjærlighetsbarn98 skrev: Hva er galt med å reise til Dubai? Skjønte ikke det... Kanskje det er jeg som er blåst Hvis du leser hovedinnlegget så er det bare å lese linkene, evt. google Dubai+menneskerettigheter. Dette er nøyaktig hvorfor det er så viktig å få frem problematikken med influensere og reklame, mange er ikke klar over hva som skjer der nede og tar det for god fisk at influenserne reklamerer for noe som er stuerent. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg miaw Skrevet 10. januar 2019 Populært innlegg #15 Del Skrevet 10. januar 2019 Folka, flashing av luksuslivet på sosiale medier, all leppestiften, løsvippene og bling bling øredoppene, få sponsa til Dubai..... hele pakka blir bare harry. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 10. januar 2019 #16 Del Skrevet 10. januar 2019 (endret) 1 time siden, Addie skrev: Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. Hvem drar til Dubai i dag? Harryfolk og bloggere som blir sponset. Det er det nye «Granka», da de omtrent kaster opphold etter folk. Det er ikke dyrt å reise dit. Vil bare presisere at det er drøyt å feriere i et land som bryter menneskerettigheter og i tillegg få betalt for å gjøre det. Endret 10. januar 2019 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg WinWin Skrevet 10. januar 2019 Populært innlegg #17 Del Skrevet 10. januar 2019 52 minutter siden, Addie skrev: Jeg ble skikkelig skuffet over Espen Hilton når jeg så han var der. Har hatt skikkelig sansen for han, bla treningen hans. Nå gir han meg en dårlig smak i munnen. Hvem drar til Dubai i dag? Med tanke på at det er straffbart å være homofil i Dubai synes jeg det er veldig spesielt at han reiser dit frivillig 😵 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg WinWin Skrevet 10. januar 2019 Populært innlegg #18 Del Skrevet 10. januar 2019 Lurer også på hva Joacim😩 Kleven "alle toppbloggeres bestevenn" tenker om at vennene valfarter til Dubai..? Det må jo føles som de pisser på legningen hans?!!? Jeg, som forøvrig er heterofil og gift, kunne aldri reis til et land med slike skakkjørte regler og lover som ikke har noe i 2019 å gjøre. Det har med respekt for menneskerettighetene å gjøre! Fy skamme influencere, dere bidrar til at verden går 50+ år tilbake i tid når dere støtter et sånt regime 👎😥 73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg BlackCloud Skrevet 10. januar 2019 Populært innlegg #19 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg synes det er kvalmt. Kjenner ikke noe særlig til de andre, men hun Anniken kan i hvert fall drite i å si at hun er så opptatt av menneskerettigheter. Hun bryr seg ikke en dritt så lenge hun har "outfit on fleek" og får postet noen bra instabilder. 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 10. januar 2019 #20 Del Skrevet 10. januar 2019 Er folk helt hjernedøde? Alle må da vite at alt disse folk gjør er for å tjene penger. Finnes det noen som fortsatt tror noe annet? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg