mulle Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Siden ungdomsskolen har jeg hatt en såkalt "musearm" av overdrevent databruk. har lært meg å leve med ubehaget ved å skrive og bruke armen. Problemet er, jeg var i går på vekttrening der det var mye hard trening for armen, og i dag har jeg våknet opp med smerter i høyrearmen. Den vil ikke strekkes ut naturlig. Når jeg står oppreist og slapper av i armene, står høyrearmen mer i vinkel og henger ikke like langt ned som venstre arm. den føles stiv, men ikke slik stølhet man vanligvis kjenner etter trening. det føles som senene er stramme ,og de er svært vonde. Er det senebetennelse jeg har, som gjør at jeg ikke kan trene? Noen råd eller meninger om hva jeg burde gjøre. Har gått til fysioterapaut og massører tidligere. (burde egentlig ikke sitte foran pc'en og skrive, men er desperat..)
Tulipan Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Tror jeg hadde tatt en tur til legen. Det kan være en senebetennelse, du kan ha forstrekt en sene osv. Ikke vet jeg men ta deg en tur til din lege eller til legevakten :-)
Trudi Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Jeg ville ventet en dag eller to for å se om det går over. La muskulaturen hvile og ikke tøy - da blir den verre. Om det ikke bedrer seg innen et par dager går til lege. Om du har senebetennelse får du tabletter eller krem som demper betennelsesprosessen.
tua Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Hvis det finnes en naprapat der du bor prøv det. Har hjulpet meg (slitt med senebetennelse i skuldra i 2 år og veldig stiv nakke). Kjenner meg bra nå. :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå