AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Vi snakker mye sammen på telefonen. Har definert følelsene våre, vi er forelsket i hverandre. Han kjører lastebil i området her, og når jeg er ute på tur, ser jeg han ofte kjøre forbi meg og vi vinker til hverandre. Noen ganger stopper han opp og prater om det passer seg slik. Jeg har en fantasi om at jeg setter meg inn i lastebilen en dag, ber han kjøre til en avsides plass jeg foreslår (og har tenkt ut). Der holder vi rundt hverandre, kysser, og så drar jeg hendene hans bak på ryggen min under genseren...og ber han løsne bh-stroppen min....Så sitter vi der og koser med hverandre. Ikke noe lenger enn det. Hvordan fortelle han dette en gang vi snakker sammen på telefonen? Vil gjerne at han skal få noe å tenke på, noe som gjør at han får lyst til å "lete" etter meg langs veien for å få til dette.... Kan jeg si noe og i såfall hvordan innlede ? Anonymkode: c0999...45f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Er det ikke bare å si det mens dere prater... "vet du hva?... " og så vil jo han spørre noe sånn som "nei, hva da?" og så fortsetter du med å si at... "jeg har tenkt litt på en fantasi jeg får når vi møtes når du kjører forbi i lastebilen..." ...og så fortsetter du bare på hva fantasien går ut på. Anonymkode: 7eb57...220 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare å si det mens dere prater... "vet du hva?... " og så vil jo han spørre noe sånn som "nei, hva da?" og så fortsetter du med å si at... "jeg har tenkt litt på en fantasi jeg får når vi møtes når du kjører forbi i lastebilen..." ...og så fortsetter du bare på hva fantasien går ut på. Anonymkode: 7eb57...220 Jo, men tenk om han syns det blir "too much" eller "for fort" i relasjonen vår? Er skikkelig redd for å usse til noe med noe seksuelt hvis han ikke er klar for det...? ts Anonymkode: c0999...45f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Hvis du stopper opp etter at du sier at du har hatt tanker om dere og lastebilen så kan du la det henge litt i lufta og så høre på reaksjonen hans om han vil høre eller om det er for tidlig å si sånn. Personlig tror jeg neppe det er for tidlig for han å høre det, men du kjenner akkurat han bedre enn meg selvfølgelig. Min erfaring er at menn liker å høre sånne ting. Selv om det ikke er så langt inn i relasjonen. Anonymkode: 7eb57...220 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Du TS, Det er en trailersjåfør og ikke en prest eller munk du skal røpe fantasien for. Ganske sikker på at det går helt bra Anonymkode: c7c14...14d 18
Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 De fleste trailere har en sovecabin / seng som troleg kan nyttes til en hyrdestund. Send en SMS m / følgende melding: Er blitt betatt av kjørferdighetene dine og "lyst på deg " , og hadde vert intrs. å sett på comforten / i førerhuset prøvd ut køya.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 Det er en lastebil-fyr som jobber lokalt. Ikke en trailer-sjåfør med slik stor trailer med cabin. Andre forslag?😊 Ts Anonymkode: c0999...45f
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 Sånn generelt, vil en mann like å høre om slike tanker? Ts Anonymkode: c0999...45f 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #9 Skrevet 11. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sånn generelt, vil en mann like å høre om slike tanker? Ts Anonymkode: c0999...45f Spørs litt hvor gammel han er og hvordan han er når dere snakker på tlf? Hvordan er tonen liksom? Anonymkode: 789d9...1a3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #10 Skrevet 11. januar 2019 Jeg ville også bare sendt han en sms og fortalt det. Kan jo bli litt kleint å fortelle det til han på telefon, når du ikke vet hvordan han reagerer på sånt der og da. Ønsker du virkelig å utleve fantasien du har, eller bare dele den med ham? Hvis du sender han en meld, vil han iallefall tenke mye på den! Sikkert lese den flere ganger og fantasere som deg! Hva med å bare skrive noe alla: "Så jeg har tenkt litt, neste gang vi møtes på veien, ønsker jeg at du kjører til siden, stopper bilen og lar meg sitte på. Jeg setter meg på den ledige plassen ved siden av deg. Sier et lite hei og smiler litt småspent, mens jeg ber deg kjøre videre. Jeg vil fortelle hvor du skal kjøre, og parkere bilen på en avsides plass. Der vil jeg at du skal.. Nei jeg vet ikke. Er selv virkelig dårlig på formulering. Men bare fortell noe av det du sa her, kanskje ordlegge deg litt annerledes. Beskriv litt mer hva som vil skje, altså fortelle. Men hold igjen og bygg opp spenningen. Det eneste "negative" her jeg kan se for meg, er at han vil se for i mye mer enn bare litt kosing i fantasien det med at du ønsker bare kosing får du kanskje avslutte med at det blir til en annen tur. Da bygger du videre på fantasien. Anonymkode: 36fca...358 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #11 Skrevet 11. januar 2019 Hadde aldri delt noe sånt med en jeg bare flørtet med. Dere burde ha en langvarig seksuell relasjon før dere deler seksuelle fantasier. Det sender et litt feil inntrykk av deg å snakke om sånne ting nå, men du bestemmer selv. Anonymkode: 135de...fee 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #12 Skrevet 11. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri delt noe sånt med en jeg bare flørtet med. Dere burde ha en langvarig seksuell relasjon før dere deler seksuelle fantasier. Det sender et litt feil inntrykk av deg å snakke om sånne ting nå, men du bestemmer selv. Anonymkode: 135de...fee Flere som mener dette? I såfall backer jeg av og lar det være. Kjent han et år forresten og flørtet, hatt et slags forhold like lenge (men ikke seksuelt).. Anonymkode: c0999...45f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #13 Skrevet 11. januar 2019 Hvor godt kjenner du han? VET du at han ikke har en samboer eller ektefelle stuet unna et sted, kanskje med et par unger også? Anonymkode: 8167d...a27
Ella Ellefantella Skrevet 11. januar 2019 #14 Skrevet 11. januar 2019 Dette er den mest uskyldige fantasien jeg har hørt av et voksent menneske, så ganske sikker på at han ikke synes du er påtrengende! Du VET at han er forelsket i deg! Han har garantert fantasert om å pule deg fra alle vinkler, så det skal du ta helt med ro! 5
Ella Ellefantella Skrevet 11. januar 2019 #15 Skrevet 11. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor godt kjenner du han? VET du at han ikke har en samboer eller ektefelle stuet unna et sted, kanskje med et par unger også? Anonymkode: 8167d...a27 Er det et normalt spørsmål i en slik setting?
Gjest Alterego666 Skrevet 11. januar 2019 #16 Skrevet 11. januar 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn generelt, vil en mann like å høre om slike tanker? Ts Anonymkode: c0999...45f Sånn generelt: Ja.
SlemUlv Skrevet 11. januar 2019 #17 Skrevet 11. januar 2019 Har du lyst å få en seksuell relasjon til denne personen? Om ja, hvor lenge vil du gå, uten å snakke om sex? Og inkludert i sex, er også fantasier.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #18 Skrevet 11. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde aldri delt noe sånt med en jeg bare flørtet med. Dere burde ha en langvarig seksuell relasjon før dere deler seksuelle fantasier. Det sender et litt feil inntrykk av deg å snakke om sånne ting nå, men du bestemmer selv. Anonymkode: 135de...fee Har prestedatra funnet veien til KG også? Så koselig. 😄 Anonymkode: c7c14...14d 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #19 Skrevet 11. januar 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Flere som mener dette? I såfall backer jeg av og lar det være. Kjent han et år forresten og flørtet, hatt et slags forhold like lenge (men ikke seksuelt).. Anonymkode: c0999...45f Du har fått flere svar i denne tråden om å bare kjøre på og snakke med han om det, og så har det vært én som sier at du bør styre unna. (kanskje det var to...) Og så er det denne meningen du henger deg på? Du har til og med fått svar fra en mann her. Kjør på sier jeg. Anonymkode: 7eb57...220 1
BMW 5-serie 535D Skrevet 11. januar 2019 #20 Skrevet 11. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, men tenk om han syns det blir "too much" eller "for fort" i relasjonen vår? Er skikkelig redd for å usse til noe med noe seksuelt hvis han ikke er klar for det...? ts Anonymkode: c0999...45f Han er en mann, menn er med på slik 99% av gangene. De sier som regel alltid ja til sex, jeg er en av de 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå