Annynonym Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Hei! Jeg lurte på om noen her har erfaring med det, som kan fortelle litt om sin opplevelse? Egentlig råd om hva som helst.. Hvordan spør jeg om anbefalingsbrev fra lærer? Har ikke lærere jeg tror husker meg spesielt godt.. Hvilke områder burde man unngå å bosette seg i sentralt i London (og hvor burde man)? Takk!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Spørs jo hvilket universitet du skal gå på? Jeg spurte engelsklæreren min fra VGS, da jeg tenkte at det var relevant fag og at hun hadde gode formuleringsevner på engelsk. Men jeg kjente henne ganske godt da, så hun hadde jo mye å skrive om meg. Ellers må du nesten være litt mer konkret. Jeg gikk på et universitet utenfor London (Kingston) og hadde det helt greit. Andre jeg kjenner fra studietiden vil nok definere det som alt fra helt forferdelig til helt fantastisk og det beste de noensinne har gjort. Sentralt i London er jo veldig dyrt, så her bør du hvertfall senke standarden litt. Jeg bodde i student halls det første året og det vil jeg egentlig anbefale for da slipper du en del stress første året og kan bli kjent med området rundt universitet. De to siste årene bodde jeg i leilighet sentralt i Kingston. Føler også at jeg nesten er pliktet til å si at du skal ha ganske lyst til å reise for at det skal være verdt det. Jeg angrer ikke, men fy søren så dyrt det er! Anonymkode: fc307...ebd 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå