Gjest kenneth Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 For par år siden var jeg på et lagersalg i Lillestrømstraktene. Der var det mange godbiter (klær altså) for en billig penge, og jeg lurer i den forbindelse på om det forekommer slike lagersalg ofte, og hvordan jeg evt. får nyss om hvor og når de avholdes.
Snuppelure Skrevet 6. april 2005 #2 Skrevet 6. april 2005 På Skøyen er det lagersalg hele tiden synes jeg.
Gjest lilletroll Skrevet 6. april 2005 #3 Skrevet 6. april 2005 Vet det er lagersalg med type Veromoda klær mellom Lillestrøm og Fetsund to ganger i året i hvertfall.
*M* Skrevet 6. april 2005 #4 Skrevet 6. april 2005 Har lagersalg i Hegdehaugsveien/Bogstadveien også.
Snuppelure Skrevet 6. april 2005 #5 Skrevet 6. april 2005 Har lagersalg i Hegdehaugsveien/Bogstadveien også. Det er lagt ned. Det er der vi spekulerer på om Zara skal åpne
Snuppelure Skrevet 6. april 2005 #7 Skrevet 6. april 2005 Der ved optikeren og G-sport? Er det lager salg der også? Jeg tenkte på gamle Julius Papir, rett over Deli de Luca.
Gjest gjest 0 Skrevet 6. april 2005 #8 Skrevet 6. april 2005 Hvor ligger det lagersalget mellom lillestrøm og fetsund? og når pleier det å være salg? Hvordan er prisene? Pam
Smilla78 Skrevet 7. april 2005 #9 Skrevet 7. april 2005 Det ligger på Tuen, nedenfor Tuen stasjon. Det er klær fra voice og prisene er latterlig billige. Sambo kjøpte blazer fra mathinique verdt 3000 til 500!
Gjest kenneth Skrevet 9. april 2005 #11 Skrevet 9. april 2005 Det ligger på Tuen' date=' nedenfor Tuen stasjon. Det er klær fra voice og prisene er latterlig billige. Sambo kjøpte blazer fra mathinique verdt 3000 til 500![/quote'] Du har ikke tilfeldigvis en webadresse, telefonnummer e.l? (Hvordan får jeg nyss om når det er salg der?)
Smilla78 Skrevet 12. april 2005 #13 Skrevet 12. april 2005 Det pleier å stå skilt med lagersalg Tuen på fetveien ved nedkjørselen til Tuen. Står aldri noe i aviser etc. Har ikke noen web adresse, men går jo an å prøve www.voice.no selvom jeg neppe tror det står noe der. Vet at det pleier å være lagersalg vår og høst, ikke noe mer. De er lite flinke til å opplyse om det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå