AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Har lest litt ift vsgibisme o.l at mange ikke klarer å fullføre sameie. Jeg får vondt i skjedeinngangen som svir de første støtene ved sameleie. Det går over som sagt. Ved noen anledninger begynner jeg å blø, mest sannsynlig rift i skjeden. Hjelper å bruke lang tid og varme opp med fingrene før penis føres inn. Er redde det kan være begynnende vaginisme eller noe annet kronisk/farlig. Noen som har lignende erfaringer? Skal til legen, men ønsker å høre hva andre har opplevd. Anonymkode: ed609...d31
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Jeg har hatt det sånn så lenge jeg har vært sammen med mannen (han er velutstyrt). Ikke blitt noe verre på de 9 årene vi har vært sammen iallefall. Anonymkode: b1d55...5a8
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Jeg har det også sånt, utrolig irriterende.. Anonymkode: 5d8af...bbc
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Jeg har akkurat samme problemet, og var nettopp hos lege på gynekologisk. Fikk da avtalt at jeg skulle gå til en sexolog, da det generelt er helt GRUSOMT og få ting inn i skjeden. Det begynte nokså uskyldig, og jeg tenkte ikke over det i starten. Men nå er det ofte så vondt i starten av samleie, at jeg har samleie kun fordi jeg ikke ønsker og miste gnisten mellom meg og kjære. Men slik skal det jo ikke være. Så ta gjerne en prat med fastlegen og bli henvist til en gynekolog, da får du iallfall hjelp til problemet 😊 Anonymkode: 69cde...984
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Bruker dere glidemiddel? Høres mer ut som litt såre/ tørre slimhinner enn vaginisme! Anonymkode: a2bae...d33
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker dere glidemiddel? Høres mer ut som litt såre/ tørre slimhinner enn vaginisme! Anonymkode: a2bae...d33 Ja, en del og helt naturlig. ikke de med smak pga glyserinen. 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har akkurat samme problemet, og var nettopp hos lege på gynekologisk. Fikk da avtalt at jeg skulle gå til en sexolog, da det generelt er helt GRUSOMT og få ting inn i skjeden. Det begynte nokså uskyldig, og jeg tenkte ikke over det i starten. Men nå er det ofte så vondt i starten av samleie, at jeg har samleie kun fordi jeg ikke ønsker og miste gnisten mellom meg og kjære. Men slik skal det jo ikke være. Så ta gjerne en prat med fastlegen og bli henvist til en gynekolog, da får du iallfall hjelp til problemet 😊 Anonymkode: 69cde...984 Dette høres ikke kjent ut da jeg er kjempetent i hodet men underlivet henger ikke med. Men så. Flott at du/dere tok tak i problemet! 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det sånn så lenge jeg har vært sammen med mannen (han er velutstyrt). Ikke blitt noe verre på de 9 årene vi har vært sammen iallefall. Anonymkode: b1d55...5a8 Det er forsåvidt bra å høre at det ikke er blitt verre 😅🙈 Anonymkode: ed609...d31
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en del og helt naturlig. ikke de med smak pga glyserinen. Dette høres ikke kjent ut da jeg er kjempetent i hodet men underlivet henger ikke med. Men så. Flott at du/dere tok tak i problemet! Det er forsåvidt bra å høre at det ikke er blitt verre 😅🙈 Anonymkode: ed609...d31 Jeg er også veldig "tent" eller har liksom lyst til å ha samleie, men det er som om det stenger seg litt igjen der nede 😂 Vi kan tilogmed ha hatt forspill, men fortsatt kan det være smerter ved inntrenging.. Anonymkode: 69cde...984
Gjest Anonym Bruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har lest litt ift vsgibisme o.l at mange ikke klarer å fullføre sameie. Jeg får vondt i skjedeinngangen som svir de første støtene ved sameleie. Det går over som sagt. Ved noen anledninger begynner jeg å blø, mest sannsynlig rift i skjeden. Hjelper å bruke lang tid og varme opp med fingrene før penis føres inn. Er redde det kan være begynnende vaginisme eller noe annet kronisk/farlig. Noen som har lignende erfaringer? Skal til legen, men ønsker å høre hva andre har opplevd. Anonymkode: ed609...d31 Smerte ved "sameie"....Var vel kanskje ment under " samleie ".
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #9 Skrevet 11. januar 2019 8 timer siden, Anonym Bruker skrev: Smerte ved "sameie"....Var vel kanskje ment under " samleie ". Det stemmer det. Og utifra svarene jeg allerede har fått var vel dette unødvendig å påpeke? Anonymkode: ed609...d31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå