Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bunadsskoene mine har plutselig blitt for små og må kjøpe et par nye.

Noen som har oversikt over hvilke merker som finnes som ikke ser så ille ut og til en ok pris? Har sett mye Klaveness, men synes 950 kr for et par stygge sko er litt i overkant............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Økonomisko har faktisk helt enkle og fine bunadsko til cirka 200-300 kr. Kjøpte meg ett par i forfjor, og de er gode å gå i. Synes det var dumt å betale selv nesten en tusen lapp for ett par sko som brukes 1-2 ganger i året. Euro Sko har bra utvalg med fornuftige priser. Lykke til!!!!

:):):):):):):)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har Klaveness sko. De er dyre, men absolutt verdt det! Bunadsko kan holde like lenge som bunaden, så det er en langsiktig investering.

Jeg ser det som svært viktig at skoene er gode å gå i og behagelige å ha på. Det blir gjerne lange dager i bunaden, og på 17. mai går jeg gjerne mye.. (Jeg anbefaler å velge lav hæl i stedet for høy selv om det kanskje ser litt kjipere ut. Etter å ha hørt klagingen fra venninnene mine er jeg glad jeg hørte på rådet til mamma og kjøpte sko med lav hæl.)

Skrevet

Jeg har også Klaveness sko.

Kunne ikke tenke meg å gå en hel 17. mai i stive skaisko.

Når det gjelder bunadsko får du igjen for hver krone du betaler. Noe som kan lønne seg, er å kjøpe dem et halvt nr. for store...så kan du legge nedi en dempende såle hvis du skal gå langt + at du har mulighet til å få plass til tykk strømpebukse vinterstid. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...