AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Jeg fant endelig sminke til bryn som er lett å legge: Tattoo Brow Pomade fra Maybelinne. Det eneste negative er at det kun er 3 farger å velge, og jeg synes egentlig alle er for mørke for meg. Når det gjelder denne type pomade vet jeg at det finnes et dyrere alternativ fra Anastasia Beverly Hills: Dip Brow Pomade. Her er det flere farger å velge i. Jeg vurderer å forsøke denne, men lurer på om noen kan fortelle meg om den er bra, eventuelt noen som har prøvd begge disse og kan si noe om det er stor forskjell på kvaliteten? Stemmer fargene godt overens med fargekartet? Anonymkode: 3f7ea...45b
Yuumi Skrevet 11. januar 2019 #2 Skrevet 11. januar 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fant endelig sminke til bryn som er lett å legge: Tattoo Brow Pomade fra Maybelinne. Det eneste negative er at det kun er 3 farger å velge, og jeg synes egentlig alle er for mørke for meg. Når det gjelder denne type pomade vet jeg at det finnes et dyrere alternativ fra Anastasia Beverly Hills: Dip Brow Pomade. Her er det flere farger å velge i. Jeg vurderer å forsøke denne, men lurer på om noen kan fortelle meg om den er bra, eventuelt noen som har prøvd begge disse og kan si noe om det er stor forskjell på kvaliteten? Stemmer fargene godt overens med fargekartet? Anonymkode: 3f7ea...45b Anastasia selger de på kicks, så du kan jo bare dra dit å prøve så ser du om de passer eller ikke. Liker anastasia sin pomade, ikke prøvd den fra maybelline.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #3 Skrevet 11. januar 2019 1 time siden, Emblja skrev: Anastasia selger de på kicks, så du kan jo bare dra dit å prøve så ser du om de passer eller ikke. Liker anastasia sin pomade, ikke prøvd den fra maybelline. Ja, men det er ingen kicks-butikk i nærheten av der jeg bor, så jeg må bestille på nett hvis jeg ikke venter til jeg skal ut på langtur. Men takk for svar! Anonymkode: 3f7ea...45b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Sjekk ut makeupmekka sine. Jeg er kjempefornøyd med de. Det er ikke mange farger da, men. Billig er den og. Ofte på salg til 30 kr (jeg kjøper aldri noe på fullpris der, de har salg ofte). Anonymkode: e12fa...40c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå