AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Tenner ikke på overvektige. Overfladisk? Anonymkode: fd051...072
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Jeg tenner ikke på syltynne menn, menn med langt hår og langt skjegg, mørke menn osv osv. om vi kun snakker om utseende. Alle har noe vi foretrekker mer enn annet, men ved at du lager en tråd om det her, så er du nok bare ute etter å provesere. Anonymkode: 631fd...359 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Alle har sine preferanser:) Jeg tenner ikke på menn med langt hår, for mye hår, stort adamseple, for mørke, for lyse, skjegg, bart, for tynne, for tykke og garantert masse mer. Godt jeg er sammen en snill mann som tar meg for den jeg er! Anonymkode: d5c08...144
Anim92 Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Tja, det handler vel bare om hva du liker? Forøvrig har jeg inntrykk at at enkelte menn tror de beste er de tynne, eller de som ser "perfekt" ut på insta, men når de først har vært med ei som har litt mer å ta i, blir den tanken annerledes. Også har du de gutta som elsker jenter som er så tynne at de (dessverre) kan bli mistenkt for å være syke, og ikke har noe å ta i i det hele tatt. Kjipt om man skal bli definert som overfladisk bare fordi man har preferanser.. For min del tenner ikke tynne typer meg, og tilogmed de som et ekstremt fit som visstnok alle damer sikler over, liker jeg bare sånn passe..
Anim92 Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 Og som den over skriver her, godt jeg har funnet en som tar meg som den jeg er, siden jeg sjøl har mine preferanser 😂 Og som kvinne er det kanskje en spesielt avgjørende faktor i lengden- mannen må være en jeg har noen følelser for.. dess mer følelser, dess mindre har utseendet å si..
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #6 Skrevet 11. januar 2019 Nei, synes ikke det, smaken er forskjellig... jeg tenner ikke på mørkhuda menn men anser meg ikke som rasistisk av den grunn. Anonymkode: 8b145...5c2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå