Gå til innhold

Hva har du på deg på jobb?

Anbefalte innlegg

Gjest kittkatt
Skrevet

Hva har du på deg på jobb? Jeg begynte å jobbe i en klesbutikk og synes det er vanskelig å alltid velge ut noe å ha på meg. Skal man alltid bruke mye sminke og være veldig pen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må nødvendigvis ikke sminke seg, men å ha på pent tøy og ordne håret tenker jeg er nødvendig. 

Skrevet

Sminke velger man selv. Jeg jobber også i butikk og bruker stortsett kjoler og skjørt. Mest fordi jeg trives best i det. 

Skrevet (endret)

Uniform. Type helsevesenet. Håret opp, og passelig med sminke.

Endret av Greentree
  • Liker 2
Skrevet

Uniform, mascara og deodorant. Ikke lov med smykker og parfume. 

Anonymkode: c8852...d76

Skrevet

Synes det er hyggeligere at de som står i klesbutikk er pent og diskret sminka, enn fullstendig overdådig dolla opp. Men å legge litt tanke i antrekket er nok lurt! Selv bruker jeg uniform på jobb, det er både kjedelig og veldig behagelig 😆

Anonymkode: 35468...094

Skrevet

Vanlig, pent tøy. Jeans, andre bukser, kjoler, skjørt og strikkejakke nå om vinteren, ofte t-skjorte og blazer resten av året. Jobber på kontor, så kler meg alltid litt penere når vi har eksterne møter. 

Når jeg jobbet i bokhandel var det som regel jeans og arbeidst-skjorte. Diskré sminke og oppsatt hår siden jeg syns det er mest praktisk. 

Skrevet

Mørk uniform. 

Anonymkode: d137c...378

Skrevet

Jobber på kontor og har som regel - Jeans, skjorte eller topp, pumps og gjerne en blazer til

Skrevet

Kokkeklær, dessverre. Kan aldri se bra ut på jobb! Men jeg trives ellers. :fnise:

Skrevet

Jobber på kontor og har som regels skjørt eller kjole.  Får meg liksom ikke til å bruke jeans.

Skrevet

Nå? Boblebukse, superundertøy og vinterjakka mi

Anonymkode: 0b191...1db

Skrevet

Kontor og kjoler, hestehale og diskret sminke :) Sminke viser at vi bryr oss, sier min sjef.

Skrevet

Anti statisk- og flammehemende verneklær som er gule og blå. Ikke mye pent med andre ord! 

Anonymkode: 41b35...590

Skrevet

Jobber på skole.  Går som regel i skjørt og genser, sommer som vinter.  

Skrevet

Ikke mye til hjelp for din del kanskje, men jeg jobber som geolog og nå på vinteren går jeg rundt på jobb i jeans, strikkegenser, ullsokker og Birkenstocksandaler. 👍🏻

Når jeg er i klesbutikker så liker jeg å møte ansatte som er kledd i klær fra butikken, med lite sminke. 

Anonymkode: acb09...1e1

• Liker 1
Skrevet
På 10.1.2019 den 20.13, Greentree skrev:

Uniform. Type helsevesenet. Håret opp, og passelig med sminke.

Samme her. Bare nydusjet og usminket. Må innimellom dusje på jobb også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...