Gjest Juledame Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Jeg har sinnsykt dårlig råd nå, og ble litt frustrert da jeg oppdaget at ansiktskremen min var tom. Den koster 200 kr for en liten boks. På impuls kjøpte jeg en flaske Spenol på Meny, til 12 kr. Den lukter selvsagt ikke så godt som yndlingskremen min, men til mn store overraskelse fungerer huden min like bra nå, med Spenol. Jeg har fryktelig tørr hud til vanlig, og er nesten avhengig av å smøre meg etter dusj. Om jeg kommer til å fortsette med Spenol senere vet jeg ikke, men den er ihvertfall bra nok nå! Lommeboka var glad for det.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Vi lar oss lure vet du.........Vi tror at kremer med flotte navn og krukker gjør underverker. Hudavdelinger har jo sat off.mange ganger at en krem til 25 kr gjør samme nytten. Ingen kremer tar rynker og alt de lover. Vi lar oss tru det. dessuten er de tilsatt div som ikke gjør noe for oss. Slik blir prisen høy. Spenol er nok bedre for huden. Luktk kan du få på annet vis.
Arkana Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Jeg tviler ikke på at dette stemmer. Selv har jeg i flere år brukt Olay ansiktskrem, som ikke er blandt de dyreste, og den har gjort mye mer for huden min enn noen av de dyre merkene jeg har brukt.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 Jeg tror ikke at de dyreste kremene alltid er de beste. Det er mer luksus for de som har råd til det. Så lenge huden føles fin, så er sikkert kremen bra nok. Og disse rynkekremene skal visst ikke ha noen virkning. Jeg tror nok at røyk, kosthold, mosjon, søvn osv spiller mer inn, og sist men, ikke minst, arv... Bruker spenol av og til på leggene, og det er fordi den er feit nok, og jeg bruker den selv om jeg har god råd. Troa har hjelpt så mange....
Arkana Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Jeg tror nok at røyk, kosthold, mosjon, søvn osv spiller mer inn, og sist men, ikke minst, arv... Det tror jeg også. Kremer har nok svært lite å si i den store sammenheng.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #6 Skrevet 5. april 2005 Inneholder ikke spenol enorme mengder parafin?
Gjest gjest1 Skrevet 5. april 2005 #7 Skrevet 5. april 2005 Jeg bruker mye penger på sminke og hudprodukter, men det er ikke fordi jeg tror dyrt = kvalitet. Liker søte små produkter som ser fine ut :oops: Men hadde jeg brukt fuktighetskrem på kroppen, så ville jeg valgt en billig en. Det eneste problemet med billige kremer er at de ofte er veldig parfymerte. Jeg takler ikke parfyme i hudkremer. Sånn sett er jo Spenol bra. Fikk Natusan body lotion fra SATS, og det er noe av mest illeluktende jeg har prøvd.
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #8 Skrevet 5. april 2005 Fikk Natusan body lotion fra SATS' date=' og det er noe av mest illeluktende jeg har prøvd.[/quote'] Skriver under på denne! :evil: Ellers synes jeg ikke Spenol er noe god; den trekker fort inn og forsvinner, men jeg har veldig tørr hud.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #9 Skrevet 5. april 2005 Ok, da har vel jeg litt mindre tørr hud enn deg da, Lillith. For meg funker det, og som en annen sa; duft kan man få annet sted fra! Pleier forøvrig ofte irritere meg over kremduft som krasjer med parfymen... TIl gjest: Det er paraffinum liquidum i Spenol. men det er det i Cosmica og andre kremer også. Hva var meningen med spørsmålet? Men hovedpoenget mitt er at jeg nå klarer meg et par mnd til med en krem til 12 kroner, i steden for å kjøpe tilsvarende mengde for 4-500 kr. Jo, jeg liker yndlingskremen min bedre, men jeg kan være fornøyd i en mellomperiode fordi jeg må spare penger der jeg kan. Og her er det faktisk mye å spare framfor å hele tiden måtte velge billigste utgave av en matvare.
Gjest også ei som snur på krona Skrevet 5. april 2005 #10 Skrevet 5. april 2005 Det var faktisk lurt! Takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå