AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Kommenterer du på VG? Eller i noen andre mediers kommentarfelt, eller på deres facebooksider? Anonymkode: f904f...994
Vox_populi Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommenterer du på VG? Eller i noen andre mediers kommentarfelt Har de VG kommentarfelt, da? Jeg trodde alle avisene hadde stengt dem. Aviser er for at journalistene skal skrive, nemlig. Lesernes mening? Ja, det skulle tatt seg ut. Da risikerer en jo at feil meninger kommer til syne.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Har aldri sett dette kommentar feltet. Må inn å sjekke nå... Anonymkode: 8e4bb...2a0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Nei. Kun en og annen gang at jeg tagger noen, men kun i humorvideoer og slikt. Vil ikke at mine meninger skal bli liggende på nettet så åpent. Anonymkode: ecc25...6a9
Raspberrypi Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 VGs kommentarfelt er gull. Koser meg glugg med alle de tåpelige kommentarene der. Jeg kommenterer aldri selv.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #7 Skrevet 11. januar 2019 Gjort det noen ganger, kanskje 10 ganger, men opplevde seksuell trakassering og kvalm sjekking på Facebook messenger flere av gangene fra folk som hadde funnet profilen min via vg kommentarfeltet så da turte jeg ikke mer. Ble så ubehagelig at fremmede menn kunne finne meg og bildene mine på Facebook og navnet mitt osv, kunne endt med farlig stalking. En kvinne får ikke være i fred noen steder mer virker det som Anonymkode: 1bd91...5e9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #8 Skrevet 11. januar 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort det noen ganger, kanskje 10 ganger, men opplevde seksuell trakassering og kvalm sjekking på Facebook messenger flere av gangene fra folk som hadde funnet profilen min via vg kommentarfeltet så da turte jeg ikke mer. Ble så ubehagelig at fremmede menn kunne finne meg og bildene mine på Facebook og navnet mitt osv, kunne endt med farlig stalking. En kvinne får ikke være i fred noen steder mer virker det som Anonymkode: 1bd91...5e9 Legger du ut bilder på Facebook så finner jo alle deg. Anonymkode: 77930...919
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå