*M* Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 Noen tips? Har ikke så mye penger å rutte med for tiden, men må beskytte huden.
Gjest Sephora Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Bruker selv solkremer fra Loreal. De er billige og bra- men for fete syns jeg. Noen som vet om olje-fri solkremer? Syns også Clarins solfaktor er bra,men ikke akkurat de billigste da...
Gjest Gjesta Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Når det gjelder solkremer, kan du egentlig bruke hva som helst hvis det kun gjelder solbeskyttelse. Dette fordi de alle inneholder mer eller mindre de samme patenterte solfiltrene. Selv liker jeg solkremene fra Piz Buin (lukter godt!) eller Eucerin (uparfymert) til kroppen, men bruker krem med fysisk solfilter i ansiktet, fordi jeg har en mistanke om at jeg ikke tåler kjemiske solfiltre der. Og faktor 15 er et must.
*M* Skrevet 5. april 2005 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2005 Jeg tror jeg stikker innom apoteket og hører der. Bruker alltid faktor 15 uansett hvor brun jeg blir/er.
Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Er ikke så veldig glad i Yves Rocher til vanlig, men når det nærmer seg sommeren litt mer skal jeg hamstre solkremer derfra! De pleier å ha 2 for 1 og 50% på produkter som i utgangspunktet er billige og jeg har alltid vært fornøyd med solkremene derfra. Til ansiktet vil jeg ha Dermalogica sin som skal blandes i dagkremen. Dyr, men drøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå