Gå til innhold

Mistet graviditetstesten i toalettet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, det gjorde jeg, og nei, tuller faktisk ikke.  Mistet testen i toalettet rett etter at jeg hadde tisset på pinnen og satt på lokket.   MEN, graviditetstesten ble positiv.   Og ja, nå stoler jeg jo ikke på resultatet.   Var av merket first response. Som visstnok skal være noen av de beste på markedet.  Streken er rosa, og tydelig. Men den er vel selvsagt ugyldig nå..  Problemet er at jeg kun hadde denne ene testen.  Jeg dør etter å vite.  Har noen her inne mistet testen i toalettet eller i vasken feks, slik at det har kommet vann på den, og ble testen falsk positiv?

Anonymkode: 8f021...e73

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

ingen erfaring

Endret av Heidiannn
Skrevet

Skal rent vann ha noe å si? Er vel ingen av de stoffene testen leter etter, som finnes i vannet. Kan vel hende at testen reagerer på andre bakterier i toalettet, som forstyrrer resultatet, men jeg er faktisk veldig usikker. Har du prøvd å google? Bor du langt unna butikker hvor du kan få tak i en ny test? Jeg hadde ikke klart å vente, dersom jeg ble usikker på resultatet 😅

Skrevet

Herregud!

Anonymkode: 5dc18...0b1

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, Umulia skrev:

Skal rent vann ha noe å si? Er vel ingen av de stoffene testen leter etter, som finnes i vannet. Kan vel hende at testen reagerer på andre bakterier i toalettet, som forstyrrer resultatet, men jeg er faktisk veldig usikker. Har du prøvd å google? Bor du langt unna butikker hvor du kan få tak i en ny test? Jeg hadde ikke klart å vente, dersom jeg ble usikker på resultatet 😅

Jeg aner faktisk ikke!  Lest om flere som har fått positive gravidktetstester ved å dyppe i urin som allerede er i toalettet, men de har jo vært gravide.   😅😂  jeg bor dessverre veldig dumt til, og er hjemme alene med ei jente på 1 som straks skal legge seg🙈 holder på å dø av spenning! Haha

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud!

Anonymkode: 5dc18...0b1

• Liker 2
Skrevet

Kan du ikke bare kjøpe en ny test?

Anonymkode: 19889...c17

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare kjøpe en ny test?

Skal jo selvsagt gjøre det i morgen. Men er som skrevet over; alene hjemme med datteren min som snart skal legges. :) 

• Liker 2
Skrevet

Tenker du skal kjøpe en ny test så fort som du har mulighet jeg, da får du nok ro i kroppen😅

• Liker 2
Skrevet (endret)
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg aner faktisk ikke!  Lest om flere som har fått positive gravidktetstester ved å dyppe i urin som allerede er i toalettet, men de har jo vært gravide.   😅😂  jeg bor dessverre veldig dumt til, og er hjemme alene med ei jente på 1 som straks skal legge seg🙈 holder på å dø av spenning! Haha

Skjønner godt at du dør av spenning. Er vel ingen flere i huset ditt som kan være gravide? mtp det med annen urin i toalettet testen kan reagere på. Krysser fingrene for deg!

Endret av Umulia
Skrevet

Kanskje du kan be mann/kjæreste kjøpe?

• Liker 1
Skrevet

Skal jo selvsagt gjøre det i morgen. Men er som skrevet over; alene hjemme med datteren min som snart skal legges. :) 

klokka er snart 1730 ? Om du dør etter å vite får du sikkert kjøpt en ny test . Du legger vel ikke et barn for kvelden så tidlig ?

Anonymkode: 60f6f...1ff

Skrevet

Da får du bare holde ut til i morgen. Ingen her er synsk og kan fortelle om du er gravid. Lykke til. 

Anonymkode: 93b05...f93

Skrevet

Jeg ville nok sagt at den var ugyldig. Det er vel en sånn strek på testen som ikke skal ha urin på seg, da blir den ugyldig.

Skal mye til for at noen andre sine urinrester skal inneholde nok hCG for å få den testen til å bli positiv. Og ingen bakterier inneholder det hormonet heller, som noen her har foreslått.

Forstår godt at du er spent! Krysser fingrene for at en ny test kommer til å vise at den er positiv!

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

klokka er snart 1730 ? Om du dør etter å vite får du sikkert kjøpt en ny test . Du legger vel ikke et barn for kvelden så tidlig ?

Anonymkode: 60f6f...1ff

Ei jente på 1 år.??  Skal jeg droppe kveldsstell, kveldsmat og kos før hun legges kl 18:30, fordi jeg vil ha en graviditetstest😅 det synes jeg absolutt ikke at er forsvarlig :) 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du bare holde ut til i morgen. Ingen her er synsk og kan fortelle om du er gravid. Lykke til. 

Anonymkode: 93b05...f93

Herregud for noen frekke svar på visse folk. Spurte ikke etter noen synske heller :) lurte på om andre hadde erfart noe lignende.  Om jeg er gravid eller ikke finner jeg jo ut uansett. 

7 minutter siden, Umulia skrev:

Skjønner godt at du dør av spenning. Er vel ingen flere i huset ditt som kan være gravide? mtp det med annen urin i toalettet testen kan reagere på. Krysser fingrene for deg!

Det er kun jeg som kan være gravid i huset ja😅😂  tusen takk!  Spennende ble jo kvelden uansett 😄

• Liker 2
Skrevet

Ser at jeg glemte å legge ved bildet av testen.  Som sagt, veldig tydelig strek da.    Spent på hva den viser i morgen :)

83972C1E-68DA-42E9-B78E-C0448922B7F9.jpeg

• Liker 2
Skrevet

Så kjipt 🙈 Når du kjøper test i morgen, kjøp et glass til urinprøver også og tiss i det. Mye lettere å kontrollere hvor lenge, at man kun tisser der man skal tisse etc. Og hvis testen er ugyldig kan du teste en gang til med det samme uten å holde deg i timesvis (evt ta en digital om den første er positiv og du vil spare den dyre) Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Hvordan gikk det?☺️

Anonymkode: 24cf5...264

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gikk det?☺️

Anonymkode: 24cf5...264

Oi, glemte helt og oppdatere alle her i går!  Vel, her kommer det. 

Jeg la jentungen i går, og klarte ikke å slutte med å stirre på den dumme testen.  Etter en stund ble jeg rett og slett dritt lei, bestemte meg for å kaste den, men samtidig lese bruksansvisningen som lå i boksen som hørte til.  Da oppdaget jeg at det var en 2pk, altså, det var enda en test igjen i esken jeg hadde kastet😅  Så idiotisk jeg følte meg, men samtidig utrolig fantastisk, ettersom jeg slapp å kjøpe en ny test.   Men bestemte meg allikevel for å vente til i dag tidlig med å teste, da jeg leste at man får best resultat av morgenurin.  Dette var resultatet:  en MEGET positiv graviditetstest!  Altså, man kan tydeligvis miste testen i toalettet, og fremdeles få et positivt resultat 🙈😄 Vi er overlykkelige! 

598737CA-6C14-49D8-82E6-A20B39759544.jpeg

• Liker 18
Skrevet

For en fantastisk historie! :) Gratulerer så mye ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...