AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 synes det blir så klissete !! er selv sånn som kan si "glad i deg" innimellom, men synes det blir slitsomt med sånt mas med "elsker deg" (osv..) hver dag. Blir mye. Andre som også hadde synes det og synes det er mer naturlig å fortelle hverandre at man er glad i hverandre innimellom??? Anonymkode: e7e1d...8d0 1
Gent82 Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Både og. Det er jo fint og sånt, men faktisk hver dag? Det er mye.. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 15 minutter siden, Gent82 skrev: Både og. Det er jo fint og sånt, men faktisk hver dag? Det er mye.. Flere ganger dagen altså!! ts Anonymkode: e7e1d...8d0
Sheltay Retrac Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Si ifra at det er noe du kun sier til kjæresten, og at det blir litt mye? 3
Gent82 Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere ganger dagen altså!! ts Anonymkode: e7e1d...8d0 Det var en tøff nøtt. Hvordan ta det opp uten å risikere at hun klikker og blir en fiende. shii.. 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 17 minutter siden, Sheltay Retrac skrev: Si ifra at det er noe du kun sier til kjæresten, og at det blir litt mye? Burde prøve det, men ikke lett. Men er folk enig at det blir litt mye ? Eller holder folk på sånn til venninner ? ts Anonymkode: e7e1d...8d0
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 Hvis det er veldig nære venner kan jeg si noe sånt som «ilu», men ikke hver dag 😅 Til bursdager og lignende. Å si/skrive «elsker deg» til ei venninne blir kleint og rart 🙈 Anonymkode: f1482...f85 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 44 minutter siden, Sheltay Retrac said: Si ifra at det er noe du kun sier til kjæresten, og at det blir litt mye? Herregud, så bitch å si noe sånt. TS: Jeg skjønner at det er mye, og det hadde for meg føltes litt "poengløst" å understreke det hele tiden. Man er glad i gode venner, og de betyr mye for en, men det er ikke nødvendig å komme med kjærlighetserklæringer hele tiden. Likevel ville jeg ikke tatt det opp med henne. Hun synes sikkert bare det er noe som er hyggelig å si til vennene sine, og for henne vil det nok oppleves ganske kaldt å få beskjed om at du ikke ønsker å høre dette. Jeg ville heller latt være å si det tilbake hele tiden (kanskje jeg ville sagt det tilbake hver tredje gang eller noe). Da kan det hende hun også demper seg litt. Jeg er enig i at det er umodent, og jeg forstår at du helst skulle vært kommentarene foruten. Men et problem er det nødig, så du burde prøve å la være å blåse det opp. Anonymkode: b90b6...7f8 4
Sheltay Retrac Skrevet 10. januar 2019 #9 Skrevet 10. januar 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, så bitch å si noe sånt. (...) Anonymkode: b90b6...7f8 Du synes det er "bitch" å si ifra på en pen måte at man synes noe blir litt mye, men å kalle noen bitch er helt greit? Jøsses. Den var ny. 9
Gent82 Skrevet 10. januar 2019 #10 Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, Sheltay Retrac skrev: Du synes det er "bitch" å si ifra på en pen måte at man synes noe blir litt mye, men å kalle noen bitch er helt greit? Jøsses. Den var ny. Om man roter og sier det litt uheldig, kan det virke veldig avvisende og bitch ja. 1
smalls Skrevet 10. januar 2019 #11 Skrevet 10. januar 2019 (endret) Jeg hadde en venninne som hele tiden skrev "kkkgid 💖💖" på slutten av hver melding. Synes det var så kleint 🤦♀️ Fint du er glad i meg, men trenger ikke å si det HELE TIDEN. Blir noe krampaktig over det Men vet ikke hvordan du kan ta dette opp med henne. Skjønner jo det kan bli for mye "elsker deg" melding hele tiden Endret 10. januar 2019 av smalls 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #12 Skrevet 10. januar 2019 Jeg er nok litt eldre enn den generasjonen som pøser sånt utover sosiale medier og på sms til venninner. Ingen av mine venninner sier noe sånt til meg pr sms, og jeg sier det heller ikke til dem. Vi har bare aldri gjort det. Synes det er helt greit - jeg forbeholder kjærlighetserklæringer til kjærester, samboer, ektefelle. Sånt noe. Anonymkode: e214c...d86 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #13 Skrevet 11. januar 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, så bitch å si noe sånt. TS: Jeg skjønner at det er mye, og det hadde for meg føltes litt "poengløst" å understreke det hele tiden. Man er glad i gode venner, og de betyr mye for en, men det er ikke nødvendig å komme med kjærlighetserklæringer hele tiden. Likevel ville jeg ikke tatt det opp med henne. Hun synes sikkert bare det er noe som er hyggelig å si til vennene sine, og for henne vil det nok oppleves ganske kaldt å få beskjed om at du ikke ønsker å høre dette. Jeg ville heller latt være å si det tilbake hele tiden (kanskje jeg ville sagt det tilbake hver tredje gang eller noe). Da kan det hende hun også demper seg litt. Jeg er enig i at det er umodent, og jeg forstår at du helst skulle vært kommentarene foruten. Men et problem er det nødig, så du burde prøve å la være å blåse det opp. Anonymkode: b90b6...7f8 Så du syns det er bedre å ignorere det hver 2/3 gang da? Jeg hadde I ALLE FALL syns det var skikkelig bitch om jeg skrev "elsker deg!" Til noen, og de valgte å ignorere det... Nei, jeg stemmer også for å si i fra på en skånsom måte at "Elsker deg" er noe jeg sier til kjæreste, ikke ellers. Men samtidig bekrefte for henne at jeg er veldig glad i henne da. Alternativt bare svare med et , hvis man absolutt ikke skal si i fra. Men minst av alt ignorere. "Da sees vi på fredag da!" "Ja, gleder meg!" "Jeg også! Elsker deg!" "......ignore....." Anonymkode: 915cf...4da
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #14 Skrevet 11. januar 2019 😂 Elsker deg? Fra en venninne? Jeg hadde dødd av latter og sendt melding tilbake om at autocorrecten trakkaserte meg om en venninne hadde skrevet det til meg. Hvem sier elsker deg til venninner?? På engelsk, jada, men på norsk?? Kun ok om morsmål er noe annet enn norks. #målløsAnonymkode: a9d09...ddf 4
HalldirV2 Skrevet 11. januar 2019 #15 Skrevet 11. januar 2019 Jeg er helt lik Ts, men har kapitulert. Jeg setter dog grensen ved "pus", "hjertet mitt" osv. Da blir jeg fysisk uvel 😂 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #16 Skrevet 12. januar 2019 19 timer siden, HalldirV2 skrev: Jeg er helt lik Ts, men har kapitulert. Jeg setter dog grensen ved "pus", "hjertet mitt" osv. Da blir jeg fysisk uvel 😂 hun holder faktisk på med sånn også. Og "skatten min" ... alts?? hæh ? Blir oppspist... ts Anonymkode: e7e1d...8d0 2
BlackCloud Skrevet 12. januar 2019 #17 Skrevet 12. januar 2019 Kanskje jeg er rar, men jeg synes bare det er hyggelig. Om det er en jeg ikke er så godt kjent med er det selvsagt pinlig, men en bestevenn eller svært god venninne? Folk i dette landet er så redd for å vise følelser, as.
Gent82 Skrevet 12. januar 2019 #18 Skrevet 12. januar 2019 7 minutter siden, BlackCloud skrev: Kanskje jeg er rar, men jeg synes bare det er hyggelig. Om det er en jeg ikke er så godt kjent med er det selvsagt pinlig, men en bestevenn eller svært god venninne? Folk i dette landet er så redd for å vise følelser, as. Ts sier det er flere ganger hver dag.. Jo det høres trivelig, men flere ganger hver dag er litt drøyt da. Venninnen er sikkert en trivelig og fin person, jeg klager ikke på hun som person her nå ;-) 1
BlackCloud Skrevet 12. januar 2019 #19 Skrevet 12. januar 2019 8 minutter siden, Gent82 skrev: Ts sier det er flere ganger hver dag.. Jo det høres trivelig, men flere ganger hver dag er litt drøyt da. Venninnen er sikkert en trivelig og fin person, jeg klager ikke på hun som person her nå ;-) Så hun er en person som viser mye kjærlighet for menneskene i livet sitt. Hvorfor skal man føle seg kvalt av den grunn? Det finnes verre egenskaper å ha. Man trenger ikke å si "Elsker deg og, jenta mi" hver gang hun sier det liksom. Bare send et hjerte eller en normal reaksjon. 1
Gent82 Skrevet 12. januar 2019 #20 Skrevet 12. januar 2019 Akkurat nå, BlackCloud skrev: Så hun er en person som viser mye kjærlighet for menneskene i livet sitt. Hvorfor skal man føle seg kvalt av den grunn? Det finnes verre egenskaper å ha. Man trenger ikke å si "Elsker deg og, jenta mi" hver gang hun sier det liksom. Bare send et hjerte eller en normal reaksjon. Men ts var tydeligvis lei. Uansett, innser jeg er på dypt vann for dette er en dame-greie mellom dere damer ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå