Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har liksom tenkt det er safe fra mens til eggløsning, uten at jeg vet eksakt eggløsning da men ca..

nå er jeg ca 5dager fra IKM og skal på fest i helgen.. ingen vits i å teste enda da det ikke er så mange dpo enda... hva gjør dere?

vil helst unngå spørsmål osv da dette er med mange fra jobb og fordi jeg mistet sist gang:/

Anonymkode: 0d412...b83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i samme sko. Tror nok jeg blir å drikke, det vil jo ikke ta noe skade av det uansett. Mange drikker flere måneder uten å vite de er gravide til og med.

Anonymkode: f212a...dab

• Liker 1
Skrevet

Er det kjøpe der/servering eller ta med drikke selv? For jeg har tappet om vinflasker og ingen har merket noe :) Drikker bare mellom mens og EL, men drikker meget lite i utg.punktet så det har ikke skapt store problemer. 

Anonymkode: 5ef1e...d0f

Skrevet (endret)

Det første halvåret drakk jeg ikke fra EL til mens. Men framover kommer jeg til å ta meg et glass hvis jeg har lyst til det. Drikker aldri mye uansett. Det er opp til hver enkelt, men ser ikke det store problemet med et glass eller to fram til evt. positiv test.

Endret av Irisiri
Skrevet

Jeg drakk en gang før jeg fant ut at jeg var gravid. Skulle så inderlig ønske at jeg ikke hadde gjort det. Er fortsatt dritbekymret for at jeg har skadet barnet. Så dersom jeg var dere så hadde jeg ikke drukket før man vet helt sikkert. Bare sånn til mitt forsvar: jeg hadde null peiling på at jeg var gravid, det var ikke planlagt. Men det hjelper ikke på det faktum at jeg drakk etter unnfangelsen. 

Anonymkode: 68c11...3bb

Skrevet

Jeg ville ikke ha drukket. Bare i tilfelle. 

Anonymkode: cc75d...bc2

Skrevet

Jeg gjør det fram til det motsatte er bevisst med positiv test. Men har prøvd i ett år, så gidder ikke leve som gravid lenger. 

Anonymkode: e2c94...ae8

• Liker 3
Skrevet

Jeg drikker aldri mye heller i utgangspunktet... 

ikke mye og ikke ofte.. får se hva jeg gjør 😒

Anonymkode: 0d412...b83

Skrevet

Jeg har prøvd i to år, men setter ikke livet mitt på vent. Da blir jeg jo helt sprø...

Anonymkode: fd0ec...6c4

• Liker 2
Skrevet

Jeg gjør det inntil det motsatte er bevist, i sosiale sammenhenger. Jeg og samboer setter oss ikke ned og koser oss med vin mellom el og mens, men blir jeg bedt på fest, så drikker jeg litt.

Anonymkode: 09071...2f2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...