AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Hvordan opplevde dere det da barna ble voksne og flyttet ut? Var det en følelse av frihet eller sorg? Hva bruker dere fritiden til? Anonymkode: c26ce...da9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Opplever egentlig mest en stor følelse av tilfredshet over å ha gjort en god jobb med oppdragelsen slik at jeg kan være helt rolig i forhold til at de vil greie seg helt fint på egenhånd. Fritid har man jo hatt like mye av i flere år før de flytter hjemmefra, så det er jo ingen spesiell overgang. Anonymkode: 3ed53...ff5 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplever egentlig mest en stor følelse av tilfredshet over å ha gjort en god jobb med oppdragelsen slik at jeg kan være helt rolig i forhold til at de vil greie seg helt fint på egenhånd. Fritid har man jo hatt like mye av i flere år før de flytter hjemmefra, så det er jo ingen spesiell overgang. Anonymkode: 3ed53...ff5 Hvor gamle er barna når den friheten kommer? Anonymkode: c26ce...da9
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er barna når den friheten kommer? Anonymkode: c26ce...da9 Dette kommer jo gradvis etter hvert som barna vokser opp. Det er jo ikke et øyeblikk hvor man plutselig går fra at barna er helt avhengig av en til at man har full frihet i forhold til barna. Anonymkode: 3ed53...ff5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Noen uker med en slags sorg, det ble veldig stille. Trist. For det var jo uke bare barnet mitt Sim forsvant, men vennene, kjæresten, alt livet i huset. Samtidig kjennes det riktig, og jeg er stolt over at de klarer seg godt. Og fortsatt vil ha mye kontakt, besøk, og komme hjem til jul etc. Men så venner man seg til stillheten og å kunne bruke tiden på egne aktiviteter. Det var herlig da huset fyltes med ungdommer, samboere og venner i romjula, men nå føltes det aldeles riktig at de dro igjen da nyttår var over. Kjenner at jeg nyter stillheten som jeg nå er blitt vant til i travel jobbhverdag. Anonymkode: 9fc2c...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå