Gå til innhold

Gutter/menn - fantaserer om jenter dere ikke tar kontakt med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere gutter/menn, er litt nysgjerrig på hvor vanlig det er at dere fantaserer om en jente før det faktisk har skjedd noe mellom dere? Hender det hvertfall at det bare blir med tanken? 

Jeg kan for eksempel ha hatt sex med gutter jeg syntes virker spennende mange ganger i hodet mitt før det har skjedd noe fysisk. 

Er en gutt på studiet som jeg merker ser litt på meg og holder blikket mitt litt lenger enn det som er vanlig. Jeg vil si at det er en liten spenning mellom oss, men vet ikke om det er fordi jeg syntes han er seksuelt attraktiv og om han også føler det. Kanskje jeg bare ser det jeg vil se. Har bare hatt kontakt med han i studiesammenheng med flere andre tilstedet hvor flørting ikke passer seg. Han har ikke vist noen andre åpenlyse tegn til interesse. Bør nevnes at han er 9 år eldre enn meg. 

Hilsen Jente 21 som er litt sjenert, men lurer på om det er kanskje er en mulighet for at han tenker det samme som meg;) 

Anonymkode: 4676e...6b9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er det. Det er ikke alltid jeg tar kontakt med ei dame selv om jeg liker henne kjempegodt å vi holder lenge blikkontakt. Av og til ønsker jeg at damer tar kontakt for å bryte isen, men alltid må jeg som mann bryte isen. Vi menn er også litt sjenerte av og til. Det er noen damer som har gått glipp av meg ved å ikke ta kontakt. Har hørt i ettertid igjennom felles kjente at hun å hun hadde et godt øye til meg, men desverre for dem sittet på gjerdet å ventet på fremstøt av meg. 

Hvis ei dame hadde kommet å sagt hun liker meg så hadde hun skoret 10 plusspoeng bare der. 

Det er jo ikke værre enn å spørre om han vil gå på date med deg hvis det passer slik..?

En tur på cafe eller en rusletur i parken e.l. som jeg ser på som det beste ion. at dere begge er aktive. Trenger ikke nå fancy greier for å bli bedre kjent. Det er jo ikke snakk om å gifte seg eller noe slikt. Da får dere treningsstudioet på avstand å litt roligere å mindre klein atmosfære. 

Til slutt, sjenerte jenter er sexy ihvertfall når de manner seg opp å tar kontakt. Det betyr at de gir masse av seg selv.  

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Ja, fantaserer ganske mye, men fantasiene er ganske uskyldige, mer som dagdrømmer. Er mest opptatt av hvor deilig hun er på alle måter, og overdriver veldig for meg selv hvor fantastisk alt er ved henne. Selv hverdagslige ting blir opphøyet til noe deilig og fint, og skulle det være noe ved henne jeg strengt tatt ikke liker, blir det ignorert og oversett fullstendig i denne fasen.

Endret av Paramount
Skrevet

Alle menn fantaserer om alle attraktive kvinner de ser😊 Kikker på rumpe, pupper og lår.

Anonymkode: 25eab...389

Skrevet

Senest i dag har jeg tatt meg et runk til to jenter jeg ikke har kommet i kontakt med enda. Så...ja.

Anonymkode: 673ff...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...