Gjest Anonymous Skrevet 5. april 2005 #1 Skrevet 5. april 2005 hei.. jeg har fått utdelt av legen reductil. av private grunner. noen som har gått på dem og kan fortelle hvor mye de tok av?
Nella Skrevet 5. april 2005 #2 Skrevet 5. april 2005 Vil anbefale deg en tur innom slankenett.no, der er det mange som bruker de vet jeg. Og der kan du søke i dagbøker etter hvem som bruker hva og se resultater Det er et dagbokforum der ogå hvor det sikkert står noe. Har ingen erfaring med disse pillene selv.
Gjest gjest 0 Skrevet 5. april 2005 #3 Skrevet 5. april 2005 Jeg har ikke gått på de selv men jeg kjenner ei som har. Hun gikk vel ned et sted mellon 15-20 kilo og har begynt på sin siste runde nå. i løpet av 1-2 uker gikk hun ned 3 kilo så det er ingen tvil om at det funker! Det som er bra med de er at hun mistet mye av matlysten og orket ikke å spise store porsjoner. I tillegg mistet hun all lyst på snop! Jeg skulle ønske jeg kunne gå på de selv, men jeg er redd jeg ikke er nok overvektig for å få dem. Noen som vet hvor mye man må behøve å gå ned for å få disse pillene? Pam
Nella Skrevet 5. april 2005 #4 Skrevet 5. april 2005 For å få sånne slanketabletter må du ha en BMI på over 30. Det gis om du har BMI på 28 og over om det er endel arvelig sykdommer i familen som følge av overvekt. Og som alltid, ingen regen uten unntak. Det er nok folk som ikke har så mange kilo til overs som har fått det også.
flowerpower Skrevet 5. april 2005 #5 Skrevet 5. april 2005 Jeg gikk ned 8 kg med Reductil. Måtte slutte pga at de er så dyre , men det var en god drahjelp til å starte slankingen Jeg var heldig og hadde ingen av bivirkningene som legen hadde opplevd med andre. Glemte at jeg var sulten (egentlig skal en jo spise ofte når en slanker seg,men jeg hadde med rosiner i veska) og mista godtetrangen Bare synd de skal være såååå dyre, når det er helsegevinst i å bruke dem!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå