nanban Skrevet 23. august 2002 #1 Skrevet 23. august 2002 Gifter meg om to uker nå, og her er kjolen min: www.kvinneguiden.no/cgi/brudekjoler/gallery.cgi?Category=31&Page=8 Var ganske nervøs, for kjolen kom i går, og jeg hadde ikke sett/prøvd den siden mai, men det gikk bra. Hva synes dere?
nanban Skrevet 23. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 23. august 2002 PS: det er kjolen til høyre på bildet, -selger den i september:)
nanban Skrevet 23. august 2002 Forfatter #4 Skrevet 23. august 2002 Takk skal du ha,- Jeg prøver å sette inn sånne "smileys", men det ble jo bare tull.........
Charly Skrevet 23. august 2002 #5 Skrevet 23. august 2002 ÅÅååå er den lilla, den er i alle fall kjempefiiiiin! God smak har du, i mine øyne! Du må klikke på haken under tekstboksen, deaktivere Smil i dette innlegget - står på som default. Den må ikke være haket av om de skal komme opp som små tegninger. Har irritert meg lenge også det at det raser inn mail ang at noen andre har svart på samme tema som meg. Glemmer selv å hake bort den en gang i blant. http://devoted.to/randel
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 23. august 2002 #7 Skrevet 23. august 2002 Du må klikke på haken under tekstboksen, deaktivere Smil i dette innlegget - står på som default. Den må ikke være haket av om de skal komme opp som små tegninger. Har irritert meg lenge også det at det raser inn mail ang at noen andre har svart på samme tema som meg. Glemmer selv å hake bort den en gang i blant. Er du/dere klar over at dere kan sette dette som default i profilen deres slik at dere slipper å hake av ved hvert innlegg? Der bestemmer dere nemlig om smileys skal være aktivert ved hvert innlegg og om man skal få automatiske svar på tråder eller ei.
Tullerusk Skrevet 24. august 2002 #8 Skrevet 24. august 2002 Nydlige kjoler begge to! :blunke: Lykke til med bryllupet!
Gjest Anonymous Skrevet 24. august 2002 #9 Skrevet 24. august 2002 Utrolig kjempefin kjole. Du blir sikkert kjempeflott. :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå