Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sendte venneforespørsel til samboeren til broren min for 3-4 måneder siden. Ikke hørt noe. er ikke det litt rart? Har ikke sagt noe til henne eller broren min. Vi har ingen uoversstemelser eller noe

Anonymkode: a4fb5...f70

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.

Anonymkode: 7854c...3f5

Skrevet

Det er rart, rart å ikke svare, og også at hverken du eller hun nevner det i ettertid. Men du skapte jo denne rare situasjonen selv. 

Skrevet
1 minutt siden, Gent82 skrev:

Det er rart, rart å ikke svare, og også at hverken du eller hun nevner det i ettertid. Men du skapte jo denne rare situasjonen selv. 

Trodde det var normalt å ha samboeren til sin bror på vennelista jeg, men men.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde det var normalt å ha samboeren til sin bror på vennelista jeg, men men.

Føler du at dere skulle være venner på facebook, når du ikke kan spørre henne om hun fikk venneforespørselen din når du møter henne? Kanskje ligger det noe mer bak. Kanskje er dere ikke så nære. 

• Liker 3
Skrevet

Hadde slettet venneforespørselen og ventet til at hun eventuelt la meg til. 

Anonymkode: 52af6...158

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Gent82 skrev:

Føler du at dere skulle være venner på facebook, når du ikke kan spørre henne om hun fikk venneforespørselen din når du møter henne? Kanskje ligger det noe mer bak. Kanskje er dere ikke så nære. 

Har folk som er mye mindre nære enn henne.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du tenkt å spørre henne da? Litt rart å spørre broren din om det, når du og hun liksom er så nære.

Siste alternativ er jo å gå og gruble på det til hun eventuelt nevner det. Det kan ta fra 1 uke til 10 år eller aldri. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det er ditt valg og din vurdering. Folk har mange forskjellige kriterier for hvem de legger til som venner på fb. Noen legger til alle de en gang har befunnet seg i samme rom med, andre vil bare ha nære venner, uten at det betyr at de har noe i mot alle de ikke ønsker å legge til. Alternativt har hun ikke lagt merke til eller glemt å svare på forespørselen. Den eneste måten å få svar på er å snakke med henne, ikke tillegg henne meninger og motiver basert på hva du legger i fb-venner og -forespørsler.

• Liker 4
Skrevet

Litt rart kanskje men også helt okei og akseptabelt at man ønsker privatliv. Jeg hadde ikke vært komfortabel med kjæresten til broren min på min Facebook og hadde latt som ingenting, ikke ta det personlig, det er sikkert bare fordi hun poster ting som hun ikke vil at du skal definere henne ut fra. 

Anonymkode: 6a643...fc8

Skrevet

Omg sånt er sååå jævli kleint. 

Altså å legge til noen som venn og møte dem i ettertid som ikke har godtatt, men sikkert sett det 🙄🙄

Anonymkode: cebe7...3c4

Skrevet

Det var nok gått i glemmeboken. ☺️ Det skjer dessverre hos meg. Det kommer ikke som varsel mer og da glemmer man det. 

Anonymkode: ef5a0...0bd

Skrevet

Bruker hun faktisk Facebook i hverdagen da? Mange bruker jo fb lite, el. bare med noen få venner, noen bruker bare messenger. Jeg hadde mest sannsynlig ikke fått det med meg på et par måneder, logger ikke ofte inn. 

Anonymkode: 3af0f...4a5

Skrevet

Uff, for en syk verden vi lever i. Lager et problem ut av noen ikke vil være på en venneliste på internett.

Så glad jeg ikke er bruker facebook, snapchat, twitter og instagram.

• Liker 4
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, for en syk verden vi lever i. Lager et problem ut av noen ikke vil være på en venneliste på internett.

Så glad jeg ikke er bruker facebook, snapchat, twitter og instagram.

Facebook er genialt for nerdete interesser, kan diskutere i grupper med folk fra hele verden! 

Anonymkode: d0482...291

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

glad jeg ikke er bruker facebook, snapchat, twitter og instagram.

Dette.

Skrevet

Kan du evt legge hun til med en fiktiv bruker?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...