Gå til innhold

Noen her som har handlet på HM nettbutikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

https://www.framtiden.no/201301255992/aktuelt/bedrifters-samfunnsansvar/hm-er-arets-etikkversting.html

Trist at så mange handler på butikker som hm. Bidrar til at milioner mennesker i Indonesia og Kina må drikke og bade i forurenset vann og blir alvorlig syke. 

Men hvem bryr seg når de vil ha billige jeans.

Anonymkode: 1ab34...348

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mye pågang når det er salg sånn som nå så da kan det ta ca en uke før de får sendt. Handler der ofte og det pleier å ta fra 5-12 dager å få pakken :)

Anonymkode: 7f4fc...db2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://www.framtiden.no/201301255992/aktuelt/bedrifters-samfunnsansvar/hm-er-arets-etikkversting.html

Trist at så mange handler på butikker som hm. Bidrar til at milioner mennesker i Indonesia og Kina må drikke og bade i forurenset vann og blir alvorlig syke. 

Takk for link, dette er noe å tenke på. Kommer til å begrense handlingen min der! Bra du sprer dette her! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2019 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Jeg handlet på hm nettbutikk 6.januar, betalte med en gang og fikk ordrebekreftelsen på mail. Etter det har jeg ikke hørt noe mer, og pakken er ikke sendt. Lurer på hva deres erfaringer med leveringstiden er? Inne på appen står det kun «pågår» på bestillingen.

Anonymkode: 6549b...9e2

Ta kontakt på kundeservice. De er behjelpelige og det pleier ikke ta så lang tid. 

Anonymkode: 913a6...84c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid en eller annen gjøk... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid en eller annen gjøk... 

Ja for man er jo en gjøk om man ikke vil ødelegge andres liv... sukk... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått varene trådstarter? Jeg bestilte, og betalte, også 6.januar. Til meg står det fortsatt under transport. Har fått en rabattkode som plaster på såret men🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 694ac...acf

Fikk varene i går, 2 dager etter at de skulle ankommet.. Varene kom, men synes det tok sinnsykt lang tid 🙄 Var 4 varer.

Anonymkode: 6549b...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for link, dette er noe å tenke på. Kommer til å begrense handlingen min der! Bra du sprer dette her! 

Dette har jo vært kjent i mange år. Hvilken stein har du oppholdt deg under som ikke har fått med deg dette? Det har værtskrevet om i aviser, nettaviser, det har vært laget tv-programmer mm. I tillegg så sier det seg selv, mtp på prisnivået deres.

Anonymkode: 97ab9...488

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmesiden er uoversiktlig. Jeg fikk ikke beskjed om vare som var utsolgt. De bare fjernet hele produktet fra ordren og det var som om jeg aldri hadde lagt inn bestilling i det hele tatt. Når det er sagt så fikk jeg 15% rabatt på neste kjøp pga. pakke som ikke var sendt. 

Anonymkode: 90742...d54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...