AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #21 Del Skrevet 18. januar 2019 https://www.framtiden.no/201301255992/aktuelt/bedrifters-samfunnsansvar/hm-er-arets-etikkversting.html Trist at så mange handler på butikker som hm. Bidrar til at milioner mennesker i Indonesia og Kina må drikke og bade i forurenset vann og blir alvorlig syke. Men hvem bryr seg når de vil ha billige jeans. Anonymkode: 1ab34...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #22 Del Skrevet 18. januar 2019 Mye pågang når det er salg sånn som nå så da kan det ta ca en uke før de får sendt. Handler der ofte og det pleier å ta fra 5-12 dager å få pakken Anonymkode: 7f4fc...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #23 Del Skrevet 18. januar 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.framtiden.no/201301255992/aktuelt/bedrifters-samfunnsansvar/hm-er-arets-etikkversting.html Trist at så mange handler på butikker som hm. Bidrar til at milioner mennesker i Indonesia og Kina må drikke og bade i forurenset vann og blir alvorlig syke. Men hvem bryr seg når de vil ha billige jeans. Anonymkode: 1ab34...348 Takk for link, dette er noe å tenke på. Kommer til å begrense handlingen min der! Bra du sprer dette her! Anonymkode: 7f4fc...db2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #24 Del Skrevet 18. januar 2019 På 10.1.2019 den 12.52, AnonymBruker skrev: Jeg handlet på hm nettbutikk 6.januar, betalte med en gang og fikk ordrebekreftelsen på mail. Etter det har jeg ikke hørt noe mer, og pakken er ikke sendt. Lurer på hva deres erfaringer med leveringstiden er? Inne på appen står det kun «pågår» på bestillingen. Anonymkode: 6549b...9e2 Ta kontakt på kundeservice. De er behjelpelige og det pleier ikke ta så lang tid. Anonymkode: 913a6...84c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #25 Del Skrevet 18. januar 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: https://www.framtiden.no/201301255992/aktuelt/bedrifters-samfunnsansvar/hm-er-arets-etikkversting.html Trist at så mange handler på butikker som hm. Bidrar til at milioner mennesker i Indonesia og Kina må drikke og bade i forurenset vann og blir alvorlig syke. Men hvem bryr seg når de vil ha billige jeans. Anonymkode: 1ab34...348 Alltid en eller annen gjøk... Anonymkode: 913a6...84c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 18. januar 2019 #26 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg handlet en del på HM tidligere og leveringen tok alltid år og dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #27 Del Skrevet 18. januar 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alltid en eller annen gjøk... Anonymkode: 913a6...84c Ja for man er jo en gjøk om man ikke vil ødelegge andres liv... sukk... Anonymkode: 1ab34...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #28 Del Skrevet 18. januar 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har du fått varene trådstarter? Jeg bestilte, og betalte, også 6.januar. Til meg står det fortsatt under transport. Har fått en rabattkode som plaster på såret men🤷🏻♀️ Anonymkode: 694ac...acf Fikk varene i går, 2 dager etter at de skulle ankommet.. Varene kom, men synes det tok sinnsykt lang tid 🙄 Var 4 varer. Anonymkode: 6549b...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #29 Del Skrevet 19. januar 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for link, dette er noe å tenke på. Kommer til å begrense handlingen min der! Bra du sprer dette her! Anonymkode: 7f4fc...db2 Dette har jo vært kjent i mange år. Hvilken stein har du oppholdt deg under som ikke har fått med deg dette? Det har værtskrevet om i aviser, nettaviser, det har vært laget tv-programmer mm. I tillegg så sier det seg selv, mtp på prisnivået deres. Anonymkode: 97ab9...488 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2019 #30 Del Skrevet 19. januar 2019 Hjemmesiden er uoversiktlig. Jeg fikk ikke beskjed om vare som var utsolgt. De bare fjernet hele produktet fra ordren og det var som om jeg aldri hadde lagt inn bestilling i det hele tatt. Når det er sagt så fikk jeg 15% rabatt på neste kjøp pga. pakke som ikke var sendt. Anonymkode: 90742...d54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå