AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg handlet på hm nettbutikk 6.januar, betalte med en gang og fikk ordrebekreftelsen på mail. Etter det har jeg ikke hørt noe mer, og pakken er ikke sendt. Lurer på hva deres erfaringer med leveringstiden er? Inne på appen står det kun «pågår» på bestillingen. Anonymkode: 6549b...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Del Skrevet 10. januar 2019 Har aldri hatt noe problem, pakkene har kinnet raskt. Send mail til kundeservice og hør med de. Anonymkode: 1735e...55a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Del Skrevet 10. januar 2019 HM kan ha litt lang leveringstid. Særlig i perioder med stor pågang, slik som nå under salget. Er for øvrig en seriøs aktør og du kan være sikker på å få varene dine. Anonymkode: 6de04...aa4 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Del Skrevet 10. januar 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg handlet på hm nettbutikk 6.januar, betalte med en gang og fikk ordrebekreftelsen på mail. Etter det har jeg ikke hørt noe mer, og pakken er ikke sendt. Lurer på hva deres erfaringer med leveringstiden er? Inne på appen står det kun «pågår» på bestillingen. Anonymkode: 6549b...9e2 Jeg bestilte for ca 1 uke siden, og min pakke kommer i dag. Anonymkode: a2b67...8ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 10. januar 2019 #5 Del Skrevet 10. januar 2019 Jeg bestilte sist 29/12, hentet pakken idag. Syns stort sett det går kjapt nok. Men nå er det salg, og da tar det alltid lenger tid. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #6 Del Skrevet 11. januar 2019 Var nok stor pågang pga salg. Pakken ble sendt i dag Anonymkode: 6549b...9e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #7 Del Skrevet 11. januar 2019 Min er fortsatt ikke sendt og jeg har ikke hørt noe. Bestilte 4 januar... Anonymkode: 5a5f0...b94 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheCatLady Skrevet 12. januar 2019 #8 Del Skrevet 12. januar 2019 Ja, det er nok sikkert på grunn av salget. Det har jeg også opplevd med dem tidligere, men jeg har alltid fått varene mine derfra. Aldri noe tull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #9 Del Skrevet 12. januar 2019 De er treige ... tar alltid over en uke før varene blir sendt...og posten er like trege på sin side... eneste jeg bestiller der nå er klær/ting jeg ikke trenger med det første! Anonymkode: 84c48...c82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #10 Del Skrevet 12. januar 2019 De er sykt treige. Greier aldri demre opp for økt pågang under f.eks salg. Kan fort ta halvannen uke før man får pakken. Elendig kundeservice også. Men man får jo selvsagt varene - til slutt.... Anonymkode: 6d32e...400 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2019 #11 Del Skrevet 12. januar 2019 Jeg bestilte den 4. Og de har ikke gitt beskjed om at de har sendt pakken enda. Jeg sendte en mail til kundeservice, og de sa at de har hatt tekniske problemer, men at de så at jeg hadde bestilling inne, som er pakket og klar. Dette var på onsdag. De klarte likevel ikke sende den ut før helgen. Håper bare jeg får klærne før våren kommer. Anonymkode: 82a53...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #12 Del Skrevet 13. januar 2019 Det kan fort ta to tre uker før du mottar pakken. De er treige i perioder med stor pågang, slik som nå. Anonymkode: 033e0...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elán Skrevet 13. januar 2019 #13 Del Skrevet 13. januar 2019 Synes også HM er trege. Sist jeg bestilte derfra tok det nesten 3 uker før jeg fikk pakken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2019 #14 Del Skrevet 13. januar 2019 Synes også de er treige.. Men man får heldigvis pakken til slutt, tok vel 3 uker for meg sist jeg handa... Anonymkode: 3d0ce...a5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2019 #15 Del Skrevet 14. januar 2019 Ikke så treige her.. max 5 dager. Har sendt i retur og fått penger tilbake på konto ganske kjappt. Får også fordeler i klubben, gjort en del kupp der, fikk gavekort på 20 prosent ved bursdag, det ble ca 200 kr i minus på den nye jakken min. Vedig fornøyde med de. Anonymkode: e5d2a...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #16 Del Skrevet 16. januar 2019 Skulle motta pakken i går, men fikk melding om at den var forsinket og ville komme neste virkedag. Nå står det at den var sist innom posten i nabokommunen, og er forventet levert i morgen 🙄 Anonymkode: 6549b...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #17 Del Skrevet 16. januar 2019 På 12.1.2019 den 10.09, AnonymBruker skrev: De er sykt treige. Greier aldri demre opp for økt pågang under f.eks salg. Kan fort ta halvannen uke før man får pakken. Elendig kundeservice også. Men man får jo selvsagt varene - til slutt.... Anonymkode: 6d32e...400 Tja. Jeg har opplevd å ikke få alt jeg har betalt for, fordi de har vært utsolgt.... Så kommer de liksom ikke med noen info om hvordan og når jeg skal få pengene tilbake. Treig levering var det også. Handler aldri mer derfra på nett. Latterlig dårlig å skulle betale på forhånd for varer man kanskje ikke får. Anonymkode: e59a7...1a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2019 #18 Del Skrevet 16. januar 2019 Bestilte 13.01, fikk beskjed på e-post at pakken var sendt i dag. Anonymkode: 20a83...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2019 #19 Del Skrevet 18. januar 2019 Har du fått varene trådstarter? Jeg bestilte, og betalte, også 6.januar. Til meg står det fortsatt under transport. Har fått en rabattkode som plaster på såret men🤷🏻♀️ Anonymkode: 694ac...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 18. januar 2019 #20 Del Skrevet 18. januar 2019 Jeg har opplevd mange ganger at det tar lang tid. Opptil 4 uker faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå