AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 1) Hvor gammel er du? 2) Sivil status? 3) Eier eller leier du? 4) Har du bil? 5) Jobber du? 6) Har du barn? 7) Hvilke forsikringer har du? Jeg er 30, er gift, har hus, vi har en bil i husholdningen, jobber 80%. Ingen barn. Har innboforsikring, bilforsikring, reiseforsikring, livsforsikring. Er det noen flere jeg burde ha? Anonymkode: 06cf7...d01
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Husforsikring om dere eier... Anonymkode: a47a0...2a8 1
addict Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 1) Hvor gammel er du? 28 2) Sivil status? Samboer 3) Eier eller leier du? Eier hus 4) Har du bil? 2 stk 5) Jobber du? Ja 100%, 80% etter foreldreperm. Jobber med forsikring 6) Har du barn? Nr 2 kommer når som helst 7) Hvilke forsikringer har du? Via jobb har vi reise, liv, uføre, uførekapital og ulykke samt helseforsikring. Har i tillegg liv, kritisk sykdom og full barneforsikring. Hus, innbo, bilforsikringer, verdisakforsikring på klokke og hundeforsikring. For din del ville jeg sett på sykdoms- og ulykkesdekninger slik at økonomien sikres om noe skulle skje. 1
MorTil2 Skrevet 10. januar 2019 #5 Skrevet 10. januar 2019 Har du sjekket hvilket forsikringer du har gjennom arbeidsgiver/fagforening ? Mange har både livs,- ulykke -, og uføreforsikring gjennom slike ordninger. 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #6 Skrevet 10. januar 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: 1) Hvor gammel er du? 31 2) Sivil status? Samboer 3) Eier eller leier du? Eier 4) Har du bil? 2stk 5) Jobber du? 100% 6) Har du barn? 2stk i bhg alder 7) Hvilke forsikringer har du? Barneforsikring på begge barna, uføre, kritisk sykdom og livsforsikring på begge voksne, hundeforsikring. Reise, innbo, hus, og bilforsikring.. Ja så har vi en scooter som er forsikret 🙂 Du burde virkelig ha en uføreforsikring, skaff en som gir utbetaling allerede fra man havner på aap👍 Jeg er 30, er gift, har hus, vi har en bil i husholdningen, jobber 80%. Ingen barn. Har innboforsikring, bilforsikring, reiseforsikring, livsforsikring. Er det noen flere jeg burde ha? Anonymkode: 06cf7...d01 Anonymkode: a7955...b15
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 10. januar 2019 #7 Skrevet 10. januar 2019 1) Hvor gammel er du? 30-årene 2) Sivil status? gift 3) Eier eller leier du? eier 4) Har du bil? ja 5) Jobber du? ja 6) Har du barn? ja 7) Hvilke forsikringer har du? Innboforsikring, reiseforsikring, ulykkesforsikring, bilforsikring (kun ansvars, gammel bil). Husforsikring er felles med borettslaget.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #8 Skrevet 10. januar 2019 6 timer siden, MorTil2 skrev: Har du sjekket hvilket forsikringer du har gjennom arbeidsgiver/fagforening ? Mange har både livs,- ulykke -, og uføreforsikring gjennom slike ordninger. Husforsikring har vi. Glemte å føre den opp. Uføreforsikring bør jeg sjekke opp i. Skal snart starte i ny jobb, så tenker jeg sjekker ut eventuelle ordninger der. Men takk for påminnelsen. Anonymkode: 06cf7...d01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå