Gå til innhold

Når har Kidinteriør kampanje på gardiner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sånn halvveis lagt merke til at Kid ganske jevnlig har kampanjer hvor alle gardiner er på halv pris (ikke som nå, hvor det kun gjelder sesongvarer). Noen som vet når det skjer neste gang? Har forelsket meg i et par dyre gardiner der 😁😂

Anonymkode: d413e...05d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De hadde sist fram til 12. Des, så ville jo tro det er en stund til neste gang. Vet ikke hvor ofte de har det altså, ren gjetting🙈

Anonymkode: a6046...981

• Liker 1
Skrevet

De har det hele tiden, nesten mistenkelig mye. Noen burde tipse Forbrukerrådet om deres «tilbud» på gardiner, håndklær og sengetøy...

• Liker 3
Skrevet

De har det omtrent hele tiden så bare å følge med :)

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, Puny skrev:

De har det hele tiden, nesten mistenkelig mye. Noen burde tipse Forbrukerrådet om deres «tilbud» på gardiner, håndklær og sengetøy...

Men de jeg vil ha koster 399 per lengde full pris, og sist det var halv pris så VAR det 200 per lengde altså 😆 Jeg kjøpte nemlig til 2 vinduer da, men nå vil jeg ha til 4 vinduer til...🙊🙉🙈

TS

Skrevet (endret)

Føler de har det hele tiden omtrent, så du må nok bare følge med! Sikkert rett rundt hjørnet😉

Endret av Lulu21
  • Liker 1
Skrevet

De kjøret kampanjer nesten hele tiden. Tenk hvilken avanse de må ha på fullpris når de kjører vennesalg på 40% hele tiden. Kid er en av kjedene som ødelegger for spesialbutikker.

Anonymkode: e5d8a...6d4

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kjøret kampanjer nesten hele tiden. Tenk hvilken avanse de må ha på fullpris når de kjører vennesalg på 40% hele tiden. Kid er en av kjedene som ødelegger for spesialbutikker.

Anonymkode: e5d8a...6d4

Men nå har jo ikke så mange råd til å kjøpe på spesialbutikker. 400 kr for EN gardinlengde på Kid er da stivt nok.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...