Lorieen Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Jeg har tatt EL-test 1-2 ganger daglig siden CD 7... Fortsatt ikke positiv ELtest. Jeg har regelmessig syklus som varierer fra 26-30 dager, som regel er lutealfasen min 12 dager. Burde jeg ikke fått positiv ELtest nå? Forrige syklus fikk jeg positiv test på CD 13 og 14, EL på CD 15. Jeg temper også, og har hatt tempøkning i går og i dag. Har ligget mellom 36.12- 36.34 helt til i går, da var den 36.58 og i dag 36.51. Noen med synspunkter/erfaring? Natural Cycles og Fertility Friend sier begge at jeg har henholdsvis «Peak fertility» og «Most fertile» men EL-testene er helt negative (såvidt antydning til strek).
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Bare å kjøre på minst annenhver dag så har dere vertfall prøvd det dere kan uansett om EL er i dag eller i morgen Anonymkode: d9224...db7
Lorieen Skrevet 11. januar 2019 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2019 Hva tror dere, har jeg hatt EL? Testet etter EL to ganger daglig siden CD 7. Ikke fått positiv eller i nærheten av positiv. Har heller ikke hatt EL-slim slik jeg pleier, men hatt EL-smerter. Dette er første syklus jeg temper. Forrige syklus hadde jeg positive EL-tester i over halvannet døgn.
Irisiri Skrevet 11. januar 2019 #4 Skrevet 11. januar 2019 Jeg tror du har hatt EL😊 Stoler mer på temping enn testing.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2019 #5 Skrevet 11. januar 2019 20 minutter siden, Irisiri skrev: Jeg tror du har hatt EL😊 Stoler mer på temping enn testing. Hvilken temp.måler bruker du? Har bare sånn under armen, føler den er så dårlig.. Anonymkode: d9224...db7
Lorieen Skrevet 11. januar 2019 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2019 Har digitalt termometer med to desimaler. Måler i munnen hver morgen til samme klokkeslett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå