AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #1 Skrevet 10. januar 2019 Jeg legger om kostholdet for å komme meg ned i vekt (er minst 30 kg overvekting.) Er det noe som er lurt å legge inn i kostholdet for å hjelpe meg på veien? vet at det meste ligger på meg og at det ikke finnes sunne snarveier, men er greit med litt «hjelp» Er kvinne, 32 år, 170 cm å 110 kg ønsker å jobbe meg ned til 85 kg ved hjelp at normalt sunt kosthold og trening. noen som har tips? Noen kosttilskudd jeg burde ta? takk Anonymkode: 97f84...44b
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #2 Skrevet 10. januar 2019 Folk blir forståelig nok sure når man bare setter i gang, så jeg spør først. Vil du ha tips, eller hjelp til å løse problemet ditt? Anonymkode: 5f99b...2cf
pusejente Skrevet 10. januar 2019 #3 Skrevet 10. januar 2019 Du må ligge i et kaloriunderskudd over tid. Du kan skrive inn i myfitnesspal, veldig nyttig i starten for å bli klar over hva maten din faktisk inneholder.. MASSE grønnsaker og nok protein er alfa omega for metthetsfølelsen. Følge tallerkenmodellen INGEN kosttilskudd er nødvendig lykke til
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2019 #4 Skrevet 10. januar 2019 Erstatt (raske) karbohydrater med protein, fett og fiber. Prøv periodisk faste, f.eks ett måltid daglig. Da kan du spise deg stappmett hver dag, og de fleste opplever at sulten forsvinner ganske raskt (men sjekk med lege først hvis du har noen sykdommer som gjør at du bør spise oftere). Beveg deg mer i hverdagen og begynn med styrketrening 2-3 ganger i uka. Anonymkode: cdbc8...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå