Gå til innhold

Ditt beste (eller verste) i-landsproblem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

At jeg nå må sette meg i bilen og kjøre til butikken for å kjøpe sjokolade😩

Anonymkode: 960cb...d2e

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg nå må sette meg i bilen og kjøre til butikken for å kjøpe sjokolade😩

The struggle is real😂

• Liker 2
Skrevet

At jeg må lage middag og deretter rydde og vaske opp. :raven:

• Liker 2
Skrevet

Klassisk: vil ikke dusje, men når jeg først dusjer, vil jeg ikke ut av dusjen. 

• Liker 6
Skrevet

Lagt på meg 5 kg i jula

Cellulitter

Tynt hår

Mage

Ikke hvite nok tenner

Lei av interiøret i stua og det er bare 3 år gammelt.

Lyst på mere kveldsmat men skal la være siden jeg har lagt på meg.

Har aldri noen klær jeg har lyst å ha på meg

Skulle ønske jeg gadd å trene 5 g i uka istedet for 2.

• Liker 3
Skrevet

Akkurat nå? Eldstemann må ha ny vinterdress, og jeg klarer ikke bestemme meg for blå eller grønn.. Har fundert på dette i to dager, så nå sendte jeg snap til mamma for å spørre hvilken som var finest

Anonymkode: c9eaf...5f6

• Liker 5
Skrevet

Glemte en.  Tom for tyrkisk pepper.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

At trappa også trenger støvsuging og vasking :)

Anonymkode: 2f908...b75

Ja! Har fått meg robotstøvsuger, men den tar selvfølgelig ikke trappa.. 😂 

Anonymkode: ddeed...a5c

• Liker 4
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
33 minutter siden, Suppetuppe skrev:

Klassisk: vil ikke dusje, men når jeg først dusjer, vil jeg ikke ut av dusjen. 

Det der er så meg😂 Å gå ut av dusjen er iiiiiiiskaldt🥶🥶

Skrevet

At bilen min trenger en vask

hvilken badebombe/boblebit jeg skal bruke

Hva jeg skal bake i morgen ( jeg elsker å bake og ser det som et luksusproblem at det er flere ting jeg vil prøve)

og som en god del andre er jeg ikke fan av interiøret mitt lenger

• Liker 2
Skrevet

At jeg ikke vet hva vi skal ha til fredagskos i morgen.  Lei både pizza, taco, nachos og biff. 

• Liker 1
Skrevet

At jeg har både HBO, Amazon Prime, Viaplay, Dplay, Netflix og Sumo, men jeg finner fader meg ikke noe jeg har lyst til å se på.

• Liker 8
Skrevet

At jeg ikke orker å fylle drivstoff på den ene bilen, og må ta den andre.  

Anonymkode: ce300...2cf

• Liker 3
Skrevet

Fjernkontrollen ligger på bordet, men jeg ligger så godt og orker ikke strekke meg for å skru opp lyden på filmen jeg ser... 

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ligger på sofaen og mister blodomløpet i hånda av å holde iPhonen😫

• Liker 7
Skrevet

Den nærmeste matvarebutikken som ligger 5min unna tar ikke inn laktosefri creme fraiche, så jeg må faktisk gå i 15min til en annen butikk for å kjøpe laktosefri creme fraiche. Ah, tiltak! 

Burde faktisk bare tatt lappen snart, men tiltak det også. Har jo bein å gå på, og sykkel, og bil med sjåfør når mannen er hjemme.

AnonymBruker
Skrevet

En hinsides forbanna sutrekopp som jeg dessverre er nødt til å dele hus sammen med!                                 

Hvis hun kjeder seg, og ikke gidder å finne på noe som helst selv, så løser hun dette ved å irritere alle andre. Da har hun noe å bedrive tiden sin med, samtidig som det tydeligvis er "hysterisk morsomt" å irritere fletta av alle andre. For eksempel dersom noen forsøker å følge med på ett eller annet som går på TV, så slår hun seg ned rett ved siden av - bare for å sutre og klage. 

Finnes det virkelig ikke noe bedre å se på i kveld? 

Er vel bare "søppel-mennesker"som gidder å følge med på slikt SØPPEL som går på TV ja! 

Og 100 000 lignende kommentarer i enjevn strøm. I tillegg klager hun over at alle andre tydeligvis har ENORME fritidsproblemer, fordi man følger med på ett enkelt TV-program. Dette kommer altså fra samme  person som gjerne kan sitte i mangfoldige timer i strekk hver eneste ettermiddag / kveld, fordi hun tydeligvis ikke har noe bedre å gjøre med livet sitt. 

I tillegg går hun som regel med sandaler eller noe innendørs. Så sitter hun og tramper med beina, eller slår hælen så hardt hun klarer i gulvet gjentatte ganger. Så alle andre er selvfølgelig nødt til å høre på denne endeløse sutringen hennes og BANK BANK BANK BANK BANK BANK BANK fra skoene hennes. Til slutt gir man opp, skrur av TV-apparatet, og går sin vei. Bare for å slippe unna denne drittungen. Men rett etterpå har hun skrudd på igjen, så mye for alt det pisset hennes om at det bare går "søppel" på TV hele tiden... 

Anonymkode: 1146e...504

Skrevet

En mann som vil være med meg og prate med meg hele tiden, og som stadig legger til rette til tosomme kosestunder. Der har jeg bare lyst til å slenge meg på sofaen med en god bok, og så har han satt frem et glass vin og noe godt, og forventer en hyggelig kveld med koselig prat oss mellom... igjen! 

Kan jo nærmest ikke irritere meg over det engang, for samtlige venninner sier at de dør av misunnelse om jeg nevner at det blir vel mange romantiske kvelder. :P

Jeg elsker Real Madrid! Når de spiller kan jeg stikke nesen i en bok, uten at min mann blir skuffet. :)

• Liker 1
Gjest Khloe
Skrevet

At jeg stadig må stå på bussen til jobb. Her er jeg miljøvennlig og lar bilen stå, men sitteplass blir det ikke noe av..

Skrevet
På 10.1.2019 den 13.20, Whistler skrev:

Vinkjøleskapet bråker litt for mye. 

Når sant skal sies er det også et problem at Chablisflaskene er litt for store så det bare blir plass til to i hver hylle.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...