Gå til innhold

Ditt beste (eller verste) i-landsproblem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i Norge er vel de fleste av oss ganske så bortskjemte sammenlignet med fattigere land? Hva er ditt verste i-landsproblem? 

For øyeblikket irriterer jeg meg over at jeg måtte reise meg fra min gode sittestilling, for å flytte meg nærmere en stikkontak. Fordi laderen til pcen er så latterlig kort... Haha.

(Tråden er forresten humoristisk ment.)

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

At trappa også trenger støvsuging og vasking :)

Anonymkode: 2f908...b75

• Liker 4
Skrevet

Å måtte stå opp tidlig for å gå på jobb (B menneske)

• Liker 15
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 minutt siden, Mariell77 skrev:

Å måtte stå opp tidlig for å gå på jobb (B menneske)

🤪🥵

Skrevet

Vinkjøleskapet bråker litt for mye. 

• Liker 10
Skrevet

At jeg har for mye frihet til å styre dagene mine selv når jeg skriver master.

Anonymkode: 9440b...57d

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

At jeg muligens må på butikken idag for å handle mat 🤣

Skrevet

Stå opp tidlig som B-menneske er min største last. At jeg aldri blir fornøyd med hvordan der ser ut i hjemmet. 

Anonymkode: 07498...9e4

• Liker 3
Skrevet

At kjøleskapet er stappfullt etter julen og må vaskes/ryddes.

Anonymkode: 364f9...ab3

• Liker 7
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stå opp tidlig som B-menneske er min største last. At jeg aldri blir fornøyd med hvordan der ser ut i hjemmet. 

Anonymkode: 07498...9e4

Det der er jo gravalvorlig🤪 Føler med deg i morgenens «pine»

Skrevet

Jeg holdte på å irritere meg til dødes da jeg for en gangs skyld skulle hente takeaway pizza fordi jeg var dårlig i form og det ikke var parkering utenfor så jeg måtte kjøre rundt i byen (som jeg unngår for alt i verden vanligvis fordi det er så mye innkjøring forbudt og overgangsfelt i hytt og gevær) og lete etter parkering og når jeg får parkert og går til stedet jeg skal hente pizzaen min var det noe feil med skriveren deres så de hadde ikke fått bestillingen min så jeg måtte vente der i 20 min og når jeg skal gå tilbake til parkeringen som er et stykke unna så går jeg pinadø forbi en parkeringsplass som var rett ved pizzastedet som jeg ikke hadde sett 😂

Anonymkode: cc1e2...4be

• Liker 5
Skrevet

At huset vårt er for stort, særlig når det skal vaskes 

At faren min aldri sender ei melding for å høre om jeg er hjemme før han kommer på besøk, også blir han faktisk av alle ting snurt hvis jeg ikke er hjemme når han kommer på uanmeldt besøk 

Mannen min sier bastant nei til en tredje katt. 

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, Whistler skrev:

Vinkjøleskapet bråker litt for mye. 

Denne😂

Skrevet

Jeg er B-menneske og begynner på jobb 7:00 😢

Skrevet

Jeg har enkelte familie-medlemmer som ikke har noe bedre å finne på enn å bruke mangfoldige timer hver eneste ettermiddag og kveld, bare for å glo på idiotiske TV-programmer hele tiden. Så klager de over at de kjeder seg så forferdelig mye, at de ikke har noe som helst å finne på, og at absolutt alt mulig som går på TV er så forbanna kjedelig. Likevel fortsetter de å følge med på alt mulig tull og tøys. Likevel gidder de ikke faktisk skaffe seg noe ordentlig liv, og finne på noe mye bedre enn å bare glo på denne idiot-boksen hver eneste dag...        

Og alle denne klagingen deres er jeg altså nødt til å høre på, dag ut og dag inn....           

Anonymkode: 1146e...504

• Liker 2
Skrevet

At jeg ikke gidder stikke innom en kompis å hente tjue tusen han lånte av meg før jul...

Anonymkode: 422c0...153

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At jeg ikke gidder stikke innom en kompis å hente tjue tusen han lånte av meg før jul...

Anonymkode: 422c0...153

Jeg kan!😄🙋‍♀️

Anonymkode: 960cb...d2e

• Liker 6
Skrevet

Akkurat nå: At jeg må reise meg opp av sofaen og ta på meg sko og jakke for å hente ved ute. Sitter så godt 🙈

• Liker 4
Skrevet

Butikken var tom for fjellbrød så jeg måtte nøye meg kneipp :grine:

Anonymkode: 2d0df...c5e

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...